Wanneer testen?

Hoi Meiden,
Wanneer zouden jullie een zwangerschaptest thuis doen?
Ik zit nu op wachtdag 4 van mijn 1e ICSI. 21 juni was de punctie en 25 juni was de terugplaatsing, ik heb 25 juni gemakshalve maar meegeteld als wachtdag, was die lekker snel om :).
Ik heb 12 juli pas een afspraak met de gyn, maar ik neem aan dat ik al wel eerder kan testen? Graag jullie visie hierop.
Stella

Hoi Stella,
Ik moet na  de IVF altijd op dag 10 / 11 na de TP komen voor de bloedtest
Laatste keer TP op zondag 03 juni, bloedtest was op 13 juni (ook NOD maar helaas kwamen de RD direct na het bericht van een negatieve test)
Dat was de laatste 3 keren hetzelfde schema
Bij jou zou dat dus betekenen: 25 juni + 10 / 11 = 4 a 5 juli maar krijg jij dan geen test in het ziekenhuis ?
Nou, misschien maar ff een belletje naar het ziekenhuis aan wagen. Ik test meestal liever niet te vroeg , misschien is er dan nog niets zichtbaar en ben je ongerust voor niets...

Veel succes, laat je even horen of je al eerder mag/kan testen ?

Liefs,SunshineJo

Hoi,
Vandaag toch maar even met het ziekenhuis gebeld. Als je dan toch moet wachten is het wel zo handig te weten tot wanneer :).
Ik mag 12 dagen na de punctie (21/6) al testen! wauw dat is dus eerder dan ik had gehoopt, mijn terugplaatsing is 4 dagen na de punctie geweest en ik had gelezen dat er ook meiden waren die pas 12 tot 14 dagen na de tp mochten testen. nu mag ik dus 5 juli as al testen, dat is al over 6 dagen! ik hoef niet naar het ziekenhuis en kan gewoon een test thuis doen.

Ik voel op dit moment eerlijk gezegd niets. de eerste dagen had ik last van mijn eierstokken (althans dat denk ik, steken en zeurend gevoel aldaar). ook last in mijn onderrug gehad. momenteel heb ik nergens pijn. Ik voel de godganse dag aan mijn borsten of ze al gevoeliger worden (had ik bij mijn miskraam wel), gelukkig werk ik van huis uit, dus niemand die er last van heeft. moet wel veel naar het toilet en mijn darmen zijn zo nu en dan van slag.

Liefs Stella

PS. zo zie je maar dat ze qua testen overal iets anders hanteren, gek he?!

Lieve Stella,
Verstandig dat je het zh hebt gebeld, het wachten duurt al lang genoeg dus waarom zou je een test onnodig lang uitstellen
Fijn dat het sneller mag dan je had gedacht, nog 4 nachtjes slapen...... Spannend !!
Ik ben pas weer in augustus zover maar zie jouw bericht over je test op 05 juli met spanning tegemoet

Liefs,SunshineJo

Ow stella.....
Het komt heel dichtbij voor je zeg!!!
Ik hoop zo voor je dat het raak is deze maand!!!!!!

Succes met de laatste wachtdagen!

liefs,
mama Peet

hey Stella,

ik heb de dag voor jou de punctie gehad en op 23 juni de terugplaatsing. Morgen 3 juli mag ik naar het ziekenhuis voor een bloedtest! Om 13.30u weten we dan of we een kindje krijgen of niet!
Het is wel eens gebeurd dat ik niet kon laten bloedprikken omdat ik op vakantie was. Dan zeiden ze mij dat ik een dag later (dus op 4 juli dan bijvoorbeeld) zelf een urinetest mag doen! Dus dat zal ook wel voor jou tellen dan!
Veel succes en we duimen!

xxx liefs Caroline

Terug
Bovenaan