Wanneer testen?

Hey meiden, ff en vraagje ik heb mijn miskraam (geen curretage) gehad op 22-08, nu ben ik al 36 dagen verder en nog geen ongi, is dit normaal zo lang of zou ik gelijk weer zwanger kunnen zijn?
Zal wel niet, maar vind het ook irritant die onzekerheid.....gewoon afwachten zeker??!!
In ieder geval bedankt!

xxx Liek

ja ik wou dat ik je kon helpen, ik zit met hetzelfde probleem eigenlijk.Vraag me af hoe lang de hcg hormonen van de afgelopen keer in je lichaam blijven.ik ben 20aug gecurreteerd en nu nog niet ongesteld ,en van het weekend n test gedaan en was positief, maar gynacoloog zei er kunnen nog hormonen van de miskraaam in je lichaam zitten, de huisarts en de verloskundige zeiden nee hoor je bent zwanger er zitten nu geen hcg hormonen meer in je lichaam.lekker verwarrend dus. nu had ik vanmorgen n licht bloedverlies. eenmalig want het zet niet door. ja word ik nu ongesteld of is het weer mis.Jeetje wat n toestand. leuk is dat. ik moet gewoon afwachten maar er zit niks anders op. en als ik jou was zou ik nog even wachten met testen n paar weken. als je over twee weken n positieve test hebt weet je wel zeker dat je in verwachting bent. Het kan trouwens wel even duren voordat je weer ongesteld bent, heb ik gehoord. maar als het over twee drie weken nog niet is. is dat n gunstig teken voor je. sterkte ermee en we moeten geduld hebben

Ik wil je niet blij maken maar bij mij was het gelijk raak na mijn miskraam.dus je weet maar nooit ik heb getest toen ik 37 dagen niet ongi was geworden. Nu ben ik al 22 weken zwanger het kan je ziet het .
veel geluk lief s roos

Terug
Bovenaan