Wanneer testen?

Ha!

Ik heb in oktober een miskraam gehad met ruim 11 weken. Nu ben ik in november weer ongesteld geworden (nu  4 weken geleden) en heb 2 weken geleden weer een soort bloeding gehad van een paar dagen (rond eisprong) en nu ben ik 1 dag overtijd. Durf niet te gaan testen, misschien is het nog te vroeg. Ook verloor ik vanochtend een beetje bruin slijm, wordt ik nu toch ongesteld? Soms voelt het alsof ik zwanger ben, maar misschien hou ik mezelf voor de gek? Zou het hormoon ook nog in je lichaam kunnen zitten? Help!

Groetjes Lies

Hoi Lies 75,

Het hormoon zit echt niet meer in je lichaam na je miskraam, hoor.
Als ik jouw was, zou ik nog een week wachten en dan testen.

Ik hoop voor je dat het positief is.

Duimen maar.

Groetjes mamabinck.

Halloo,

Volgens mij zit het hormoon HCG ook niet meer in je lichaam nadat je een miskraam hebt gehad. Maar, dat zou ik nog even bij de vk navragen als ik jou was.

Spannend!

groetjes Empe

hoi lies,

ik heb meerdere verhalen (ook op andere forums) gelezen.
het schijnt dat bij de een het hormoon langer in het lichaam blijft zitten dan bij de ander.
maar je hebt inmiddels wel al een menstruatie gehad. dus ik dnek dat het hormoon al uit je lichaam is. ik zou zeggen probeer nog een weekje te wachten met testen. is moeilijk maar je hebt kans dat het nu nog te vroeg is en de test dan negatief is. heb je eigenlijk na je miskraam nog een test gedaan???

veel liefs

Ha meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er nu vanuit dat het hormoon niet meer in mijn lichaam zit. Ook nog steeds niet ongesteld geworden, nog wel een beetje bruine afscheiding. Een week wachten is lang....ik weet niet of ik dat kan volhouden. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Lies

Terug
Bovenaan