wanneer testen??

A

Anoniem

Guest
Hoi, Ik heb een vraagje...
Ik heb 1 november de nuvaring verwijderd, ben daarna ongi geweest en we hebben tussendoor wat geklust. Nu verlies ik soms wat donkerbruin bloed. Dit had ik al gevraagd bij een eerder topic, maar heb gisteren en vanochtend behoorlijk last gehad van ochtendmisselijkheid. Dit heb ik nooit, alleen bij mijn vorige zwangerschap had ik dit. Ik heb dus een klein vermoeden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nu is mijn vraag wanneer kan ik het beste gaan testen? Mijn nod is pas op 3 december...

Groetjes Ciomama

Hallo Ciomama, dat hangt er een beetje vanaf of je een geduldig of ongeduldig type bent :) ... Ik zou pas 3 dec. of later testen. Dit om terleurstellingen te voorkomen.. maar dat is helemaal persoonlijk natuurlijk. Sommige dames testen 3 of 4 dagen voor NOD en andere een week na NOD dus eigenlijk is het helemaal aan jezelf. Ik wens je in ieder geval veel succes!

Inderdaad net als Ciomama zegt, om teleurstelling te voorkomen niet te vroeg testen (ik doe het wel altijd trouwens.. hihi,ik ben veel te nieuwschierig!)

Wat gewoon wel kan, is dat er wel een eicel is bevrucht, maar dat dit is een vroeg stadium toch door het lichaam word afgestoten (miskraam) en dan word je dus alsnog ongesteld, maar er is dan dus wel heel minimaal wat Hcg hormoon in je urine aanwezig.. maarja wel een teleurstelling als je dan toch ongi word. Maar dit gebeurd ook nog wel vrij regelmatig/onbewust. Ik moet morgen ongi worden en heb al twee testen gedaan.. die van vanmorgen gaf heeeeeeeeeeeeeel vaag iets aan.. iets positiefs.. dus ik heb een heel klein beetje hoop! Nu heb ik een duurdere teste gekocht van clear blue.. die kun je al gebreuken 6 dagen voor je menstruatie! Maargoed dan loop je dus weer het gevaar, zoals het verhaal hierboven/teleurstelling.

Het is dus voor iedereen anders. Dit is pas onze eerste ronde.. dus mocht ik nu niet zwanger zijn, erg jammer.. maar nog genoeg rondes te gaan.

Nou succes he.. we horen wel hoe het af loopt!

Liefs mammma

@ mammma, dit is ook onze eerste ronde. En dan niet eens echt, want we kijken wat mijn cyclus is, maar misschien toch al raak! Ook voor jou erg spannend dus!! Wanneer ga je de testen van cb doen? Jij ook succes!! Ben benieuwd of we meteen zwanger zijn!

Liefs!

hoi Ciomama,

Ik hoooooop ook echt dat het raak is "nu AL" haha.. maar denk bij ieder pijntje.. o jeee.. als ik maar niet ongi word!! Maar tot nu toe nog niet. Morgen moet ik het officieel worden. Ik ga de test van clear bleu morgen ochtend doen. En dan knippert ie eerst wat en dan staat er.. zwanger voor zoveel week, of niet zwanger. Ik ben zenuwachtig, en ben deze maand maar met een ding bezig! Maar dat zal volgende maand vast afnemen als ik niet zwanger blijk te zijn. Dus morgen is de beslissende dag.. ik laat het je/jullie weten! (of ik wel of niet zwanger ben).

Fijne avond nog.. en dan weer een onrustige nacht in (ik slaap er gewoon onrustig van hahaha ben zowat elke nacht aan het bevallen.. dan een zoon, dan een dochter). Grappig maar goed.

Nou succes!!!!!!!!!!!!!
Liefs mammma

@ mammma Je kan je maar beter goed voorbereiden voor als het echt zo is! Weet je iig precies wat je dan moet doen! Ik hoop voor jou over 9 maanden!

Terug
Bovenaan