wanneer testen

A

Anoniem

Guest
Schandalig lang niet hier geweest.. Te erg.. Nu het volgende.. Vrijdag is t twee weken geleden dat ik een posi ovu test had.. Meteen met vriendje gespeeld.. Straap was nl erg donker.. Nu heb ik twee dagen last van ongipijn en beetje moe.. Straks had ik heel ff wat steekjes in me buik.. Wanneer zou ik kunnen testen? Zou morgen al te vroeg zijn.. Heb mn ei niet bewust gevoeld.. Liefs

Tja, ik kon het ook niet meer houden de spanning dus heb 4 dgn voor NOD getest met kruitvat 2 voor 5,- en jawel een heel licht streepje, wel met ochtendurine doen.Toch geloofde ik het niet zo dus 2 dgn later nog een gedaan en die streep was weliswaar nog licht maar heel goed te zien. Ik hoop voor jou hetzelfde, Succes!

Grrrrr kon niet meer wachten en heb de testen (2 voor 5 euro) van de Kruidvat gehaald die dus negatief is.

Nu hoop ik dat ik een paar dagen te vroeg heb getest en die hoop blijft natuurlijk tot er een rode duivel om de hoek komt of het eindelijk dag 14 na onze eerste iui is.
IUI gehad op dinsdag 30 november 2010 omstreeks 14.30 uur.

Nah jah uit de test blijkt dus wel dat de hcg van de pregnyl injectie al wel uit mijn lichaam is maar heb dus wel last van vage klachten zoals bij vlagen misselijk van o.a. koffie.

Hoi Dames,

Ik heb vorige week als het goed is een eisprong gehad. Mijn nod dag is aankomende woensdag!
Ik heb ook vage klachten! Heb constant een honger gevoel.. Mijn collega wordt gek van me. Ze zei: eet je voor twee ofzo? Ik eet niet veel hoor. Steeds gewoon iets, yoghurt, banaan, soepje, boterham met pindakaas... Ben ook een beetje onrustig..
Ik ga ook nog niet testen en hoop me sterkt te houden tot na mijn nod dag! 21 december krijg ik baarmoederonderzoek en ik moet daarvoor in ieder geval even testen!

Ik heb namelijk net kort op elkaar 2 miskramen gehad en vorige maand eindelijk weer een normale menstruatie gehad! Ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan