Wanneer Testen.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik heb even advies van jullie nodig,omdat ik het even niet meer weet.
Mijn menstuatie is altijd regelmatig geweest,cyclus van 25a26 dagen.
Ik wist het altijd precies,wanneer ik ongesteld werdt.
Maar nu komt het,ik ben 22 Maart ongesteld geweest bloedverlies duurde 3 dagen.
En toen werdt ik het op 9 April,en duurde wel 10 dagen.Waarvan de laatste 5 dagen oud bloed was.
Vanaf 22maart tot 9 April,zaten 19 dagen tussen.Maar van welke cyclus moet ik nu uitgaan,om te vroeg testen te voorkomen.
Ik vraag mij af of ik nu overtijd ben,ik heb al een week last van lichte krampen,laatste 3 dagen pijnlijke borsten.En een klein beetje misselijk en wat licht in mijn hoofd.
Elke keer voel ik wel wat weg lopen,maar dan ga ik naar de wc en t's geen bloed,het is een beetje gelig van kleur.
Tot op heden helemaal geen teken dat ik ongesteld ga worden.
Dus meiden,misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Liefs Lillie

heey....

ik hou mij altijd aan de laatste cyclus...zat eerst op 28 en nu sinds 2 maanden op 30 dagen...dus hou voor mezelf ook 30 dagen aan...als je laatste keer op 9 pril was zou je kunnen testen we zijn immers alweer een maand verder...

liefs

ben het met cloewja eens..
als je iets zeker wilt weten moet je gewoon testen.. altans.. zeker.. haha verhaal appart .. hihi

maar zou gewoon testen als ik jou was en als die negatief is gewoon een week later testen.. mits je ongesteld bent geworden uiteraard..

nou veel succes meis. en hou ons op de hoogte..

liefs..

Ook ik zou testen!! Hopelijk geeft hij meteen positief aan!! En anders idd volgende week nog eens testen.

Succes!!
Liefs ciomama

Hey Meiden.

Bedankt voor jullie reactie.
Ik had gisteren even voor de sluitingstijd,de zwangerschapstesten van kruidvat gehaald.
Er zitten 2 in zo'n verpakking,voor 5 Euro.
Vanmorgen getest,en er kwam een heel licht 2e streepje.
Maar was wel te zien,ik heb nog steeds ongiklachten maar geen bloedverlies.
Ik heb wel zoiets van ik wil mij nog niet blij maken,ik en mijn man zijn nu 2 jaar bezig.
Maar ik wil zo graag,een vette streep zien.
Dus ik wacht zaterdag even af,en ga dan weer testen.
Jullie horen weer van mij.

Liefs Lillie

Terug
Bovenaan