wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
wanneer kan ik nou testen?

mijn laatste ongi was 26 sept als ik uitga van 28 dagen kom ik op 22 okt? klopt dat? ik ben heel regelmatig..
maar kan je ook eerder testen? dan de 22ste?
ik voel namelijk wel iets.. geen misselijkheid (maar dat had ik bij me jongste ook niet en bij me oudste pas vanaf 8 weken zwangerschap) maar steeds pijn in me buik enzo lijk wel banden pijn. me borsten zo nu en dan. als ik buk voel ik meteen me buik en me rug dat zijn de klachten die ik altijd had.. ook draaierig ineens.. wel misselijk na een bak koffie enzo en ineens meerm honger dan normaal.. kan ik eerder testen? dan de 22ste?

Hai Monique,

Ik zou toch proberen te wachten tot de 22ste....Je kan wel eerder testen maar het kan heel goed zo zijn dat je dan negatief test en dan is de teleurstelling groot terwijl, als je wacht tot je NOD de test wel positief zou kunnen zijn. je kent je eigen lichaam het beste en de symptomen zijn er maar probeer het nog even uit te zingen....Hoe verschrikkelijk moeilijk dat ook is!

Sterkte!! Liefs Lynn

Heyy Monique

Ik zou in ieder geval wachten tot je NOD... Het is lastig ik weer het mijne is nml de 21e maar ik heb vorige ronde een week eerder een test gedaan maar dat heeft totaal geen zin.. dat is alleen maar weer een teleurstelling.. Succes op het wachtbankje meid!

Liefs Renate

oke dus word af wachten wat verschrikkelijk zeg... hahaha kan dr niet tegen hoor dat ik moet wachten haha:

ik heb ook hele rare dingen savonds laat honger enzo dat heb ik normaal nooit... snoepje meestal werd ik er al misselijk van maar nu al na 1 snoepje..
we zijn uit eten geweest en ik leek wel uitgehongerd echt zo raar en bizar haha :) en me vriend merkt gewoon dingen aan me..dus maakt me allemaal alleen maar neuwschierig maar we wachten gewoon rustig af... en gaan van het weekend testen denk ik maar...laat het maar snel weekend zijn (volgende week dan ) ik hoop het zo hahha:)

andere meiden ook s6 die op het wachtbankje zitten

haha ik ook niet vind het verschrikkelijk dat ik nog een week moet wachten met testen! Maar ik hoop dat het wachten ons allemaal word beloont!!

ik had idd vanavond met eten ook iets raars. Terwijl ik aan het eten was begon mijn maag toch te knorren! Dat heb ik nooit.. wel eens voor maar niet tijdens het eten..
En ik heb toch VEEL behoefte aan chocola soooww verschrikkelijk! normaal heb ik dat tijdens mijn ongi maar nu nog 4x zo erg!

Op naar het volgende weekend!! Even een winterlslaapje van een week haha

Terug
Bovenaan