Wanneer testen?

heeey hallo allemaal!

Ik heb even een vraagje. Wanneer testen jullie precies. Afgelopen maand weet ik zeker dat ik mijn ovulatie heb gevoeld. Ik gebruik een app en ook op mijn app gaf die dit aan. Nu moest ik 5 maart ongesteld worden. Soms ben ik het iets later maar merendeels ben ik veel vroeger ongesteld. Nu heb ik afgelopen zondag een test gedaan en die was negatief...toch wacht ik nog steeds op mijn menstruatie...... Wat denken jullie? Ik heb overigens een action test gebruikt weet niet of mensen daar ervaring mee hebben?
 
Ik denk dat je best nog even kan wachten met testen! Het kan zo maar zijn dat je lichaam nog niet voldoende hcg aangemaakt heeft. Als je nog niet ongesteld bent binnen 2dagen, zou ik nog eens testen..
 
Nee daar heb ik geen ervaring mee.. Ik heb die van kruidvat 2voor 5euro in huis, hier heb ik veel positieve reacties over gelezen.

Misschien kan je die van kruidvat eens gaan halen en daarmee testen?
 
<p style="text-align: left;">Hoi</p>
<p style="text-align: left;">Hier wel ervaring met de action test, die volgens mij t zelfde is als de kruidvat test. Die van mij was ook 1e keer neg maar dat was op de dag dat ik ongesteld moest worden. 3 dagen later positief.</p>
<p style="text-align: left;">Er zijn duurdere testen die gevoeliger zijn en dus al positief testen bij minder hcg, maar die vd action waren voor mij prima (en ik heb er deze zwangerschap ongeveer 20 gebruikt)</p>
<p style="text-align: left;">Gewoon ff wachten en opnieuw testen. Succes!</p>
 
Oké! Ik heb mij inderdaad voorgenomen vrijdag weer te testen als de duivels nog niet zijn geweest. Moet wel eerlijk bekennen dat ik er nu ook continue over aan het nadenken ben. Elk kwaaltje dingetje denk ik zal het zal het. Moet wel zeggen dat ik vanaf net wel wat kramp heb in mijn onderbuik, ik probeer nuchter te blijven en te denken dat de duivels gewoon nog komen....
 
Hey allemaal!

Kon het toch niet laten en ben gaan testen....er is een hele duidelijke roze streep in het controlevenster, en 1 licht roze streep in het testvenster! ik geloof het niet helemaal kan ik dit 100 procent vertrouwen? Ga morgen ochtend nogmaals testen!
 
Ooh geweldig! Tuurlijk kan je dat vertrouwen! Een streep is een streep ;)

Proficiat!!

Je kan misschien nog een clearblue test doen, die zegt dat je wel of niet zwanger bent, dan kan je niet twijfelen ;)
 
Terug
Bovenaan