Wanneer testen??

B V

New member
Hallo,

ik ben 9 mei gestopt met de pil. Ik wilde wachten met "poging 1" tot ik op de natuurlijke manier ongesteld zou worden. Een paar dagen later toch sex gehad zonder condoom en  2 weken nadat ik gestopt ben met de pil voel (of verbeeld ik me???) allerlei zwangerschapkwalen. Ik weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden en dus ook niet wanneer ik overtijd ben. Moet ik gaan testen? En zo ja...wanneer?

Bedankt voor jullie antwoorden!
 
Je lichaam kan je ook voor de gek houden als je graag zwanger wilt worden, maar het is zeker niet ondenkbaar, je zou niet de eerste vrouw zijn  bij wie het meteen raak is. Wacht nog een weekje en doe dan een testje, is die negatief wacht dan nog even een week en probeer het dan opnieuw
 
Ja ik weet ook niet goed of ik het wil zien of dat het echt zo is. Maar wat ik het meest gek vind, is dat ik sinds deze week andere tepels krijg, ik krijg opeens "knopjes". Zover ik weet komt dat niet door het ontpillen?
 
Waar was je in je cyclus toen je stopte met de pil? Spannend meid! Ik zou het nog een week aankijken en er dan misschien eens een testje aan wagen? Te vroeg testen helpt je niet, dan test je misschien negatief omdat je nog iets te vroeg bent. Bij het ontpillen kunnen je hormonen opspelen, dus er is nog even geen peil op te trekken helaas. Succes!
 
Terug
Bovenaan