Wanneer testen?

Hoi lieve allemaal,

Mijn man en ik hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Ik ben toen een week eerder gestopt met de pil, en heb toen ook direct erna gemenstrueerd.

Daarna hebben we zeer regelmatig geklust, om de dag.

Nu is het zo dat ik een onregelmatige cyclus, en hele korte cyclus heb, en dat ik nu dus niet precies weet wanneer mijn ovulatie is.

Ik wou volgend weekend testen, want dan zat er vier weken tussen de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Nu heb ik eigenlijk al een hele tijd het gevoel zwanger te zijn. Wat misselijk, veel buikkrampen, borsten gevoeliger.

Dit is best vreemd, aangezien het eigenlijk nog veel te vroeg zou zijn hiervoor.

Vandaag heb ik ook zeer licht bloedverlies.

Nu twijfel ik dus of ik nu al kan testen of niet. Normaal zou ik het dus volgend weekend doen, maar blijkbaar geeft mijn lichaam nu al aan dat het kan.

Bij mijn eerste had ik namelijk ook heel licht bloedverlies tegen de tijd dat ik weer ongesteld moest worden, en toen was ik inderdaad zwanger.

Zou mijn cyclus dan nog korter zijn dan gedacht?

Wat zouden jullie doen? Al testen of nog wachten?
 
Hoi,



Gewoon testen als jij het gevoel hebt dat je daardoor rust krijgt. Wie weet geeft die nog niets aan, maar je bent niet verplicht  om te wachten tot een bepaalde datum toch. En als de test niets aangeeft dan nog even een weekje wachten om nog een keer te testen.
 
Hoi,

Ik zou gewoon testen. Tegenwoordig is dat gelukkig niet zo duur meer. Als je test zou ik wel de 'early test' doen. Bij action is het 2 voor 2,50 ofzo fus dat is nog wel te doen. Die van sensitest zijn ook erg goed.

Succes in ieder geval.

Wendy
 
Dag dames,

deze ochtend heb ik toch even een test gedaan. Deze was negatief. Ik wacht nu dus gewoon nog even af of mijn ongesteldheid door zal zetten of niet komende week. Als het niet echt doorkomt ga ik denk ik volgende week weer testen.
 
Terug
Bovenaan