Wanneer testte jullie positief? (Hoeveel dpo)? ?

Ik ben heel erg benieuwd naar de verschillende ervaringen van jullie meiden ☺️

Ben inmiddels 10 dpo, en test nog steeds negatief.
 
[quote quote=10549122]Haha je hebt het topic meerdere keren geplaatst.  Ik teste 10 dpo positief. [/quote]Ja shit ik zie het… maar ik heb geen idee hoe ik het moet verwijderen ?
 
Ik 2 keer op m'n nod zelf pas waarvan bij de 1e zwangerschap een knal streep en 2 dagen daarvoor nog negatief.  En de 2e zwangerschap op mijn nod een licht streepje. 
 
 
Ben ik ook benieuwd naar, maar ik denk dat ik dit weekend pas ga testen. Vrijdag 8 april had ik een hoge LH piek(uit bloed) en mega knaller van een ovulatie test. Weet dus niet wanneer precies de eisprong is geweest.. dus zou normaal dit weekend denk ik ongesteld moeten worden, of positief nieuws maar dat zal niet. Dus iemand een idee wanneer ik zou kunnen testen..
 
[quote quote=10549303]Ben ik ook benieuwd naar, maar ik denk dat ik dit weekend pas ga testen. Vrijdag 8 april had ik een hoge LH piek(uit bloed) en mega knaller van een ovulatie test. Weet dus niet wanneer precies de eisprong is geweest.. dus zou normaal dit weekend denk ik ongesteld moeten worden, of positief nieuws maar dat zal niet. Dus iemand een idee wanneer ik zou kunnen testen..[/quote]Uiterlijk heb je 10 april je eisprong gehad, dus je zou prima dit weekend kunnen testen! Laat je ons het weten? ?
 
Terug
Bovenaan