Wanneer testten jullie positief???? Ben over tijd, maar test negatief!

A

Anoniem

Guest
Tja, mijn titel zegt het al.
Ik ben over tijd en test negatief. Mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben. (waarom????)
Bij mijn vorige zwangerschap (is misgegaan) heeft hij vanaf het begin het idee gehad dat er iets mis was.
Nu is hij enthousiast. Ik ga er zelf ook in geloven, maar test wel negatief. Ik zit inmiddels op 30 dagen. Ben voor mijn doen dus 2 dagen over tijd.

WEl ben ik sinds een poosje aan de medicijnen voor mijn schildklier en sinds die tijd heb ik een gemiddelde cyclus van 28 (of zelfs 27) dagen.

Zou ik dan nu al positief moeten testen of heb ik nog kans?

hoi

Snap dat het spannend is,misschien als je over een paar dagen nog eens test dat je dan wel positief test,maar het kan ook zijn dat je dit keer een langere cyclus heb je lichaam kan je voor de gek houden.zou het gewoon over een paar dagen weer proberen en dan sochtends misschien dat het dan wel iets aan geeft. succes wendy

Hoi

Ik had ook een heel regelmatige cyclus en mijn test was pas na ruim 1 week positief. Of dit nu aan de test lag ( 3x etos test negatief, clearblue direct erna positief), of aan het te lage hormoon gehalte of iets anders weet ik niet.
Ben nu ruim negen weken zwanger.

Dus, nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Zelf was ik heel ongeduldig en de dagen kropen voorbij. Toen de test TOCH positief was, geloofde ik het eigenlijk niet.......... Dus.......echt waar, in de dagen erna nog 3 x getest....iedere keer positief.....

Succes!

Terug
Bovenaan