wanneer uit de kinderwagen(bak)

Hallo,

Tot welke leeftijd hebben jullie kleintjes in de kinderwagenbak gelegen?
Ze zeggen dat het beter is om kinderen zolang mogelijk plat te laten liggen en daarom wil ik het zo lang mogelijk vol houden maar het wordt nu wel een beetje krap.

Groetjes,Harma.
 
Wij hebben 'm tot zes en een halve maand in de kinderwagenbak gehad,
daarna in de buggy die je ook in een ligstand kan zetten.
Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor kinderwagenbak je hebt en hoe groot je kindje is.
 
Hallo Harma,
We hebben Stan tot ongeveer 6,5 maand in de kinderwagenbak gehad. Dat was nét na de sneeuw-periode van afgelopen winter. Daarna is hij in de wandelwagen-inzet gegaan.
Hij lag bijna klem in de kinderwagenbak, ongeveer 10 cm boven zijn hoofd was vrij. Ik vind het belangrijk dat een kindje zo lang mogelijk liggend vervoerd wordt vanwege de rug-ontwikkeling. Toen hij in de wandelwageninzet ging hebben we hem ook altijd heel erg plat gehad totdat hij wat meer stabiliteit in zijn ruggetje kreeg. Daarnaast gebruikten we de kinderwagenbak ook als "bedje" als we ergens op bezoek gingen. Dat was wel erg makkelijk, hoefde je nog niet zo veel "mee te slepen"..
Groetjes Marieke
 
Hoi Harma,

Mijn dochter heeft tot een week voor 6 maanden in de kinderwagenbak gelegen. Wij hebben de wagen van Quinny en ik moet zeggen dat het tegen de 6 maanden wel erg krap werd. Bovendien ging ze toen elke keer haar hoofd optillen, en meestal deed ze dit dan net als ik tegen een stoeprand omhoog moest, gevolg dat ze er elke keer bijna uit viel. Toen hebben we de bak eraf gehaald en de wandelwagen inzet er op gezet.Eerst maar eens op de platste stand geprobeerd maar ook dan tilde mevrouw de hele tijd haar hoofd op. Nu ligt/zit ze ergens halverwege en dat gaat prima.

Groetjes Nathalie
 
Hoi hoi,

Mijn zoontje moest al bij ruim 4 maanden in de wandelwagen. Hij paste echt niet meer in de bak, lag helemaal klem. Ik deed wel altijd (!) de wandelwagen helemaal in de ligstand anders is het slecht voor de rug.

succes
Vanessa
 
mijn dochter Saskia is nu 15 weken en is de kinderwagenbak helemaal zat. Na 5 minuten erin te hebben gelegen begint ze te huilen. Zodra ik haar eruit pak is er niks meer aan de hand. Dan kijkt ze vrolijk om zich heen. Gisteren heb ik het zitgedeelte op het frame gezet en dat vind ze fantastisch. Zo kan ze alles goed in de gaten houden.

Groetjes Lineke
 
Terug
Bovenaan