wanneer uit de maxi cosi en in een autostoel?

Nou ja de titel zegt het al, Wanneer zijn jullie van plan om de maxi cosi in te wisselen voor een autostoel?
Op de stoel staat vanaf 9 maanden( wat ze over 2 dagen is)
Ze past nog wel redelijk goed in de maxi maar probeert wel elke keer naar voren te gaan om te gaan zitten. Ben dus wel benieuwd wanneer jullie over stappen.

Wij gaan in augustus op vakantie naar zuid frankrijk. zolang ze nog in de maxicosi past blijft ze daarin, maar ik denk dat we in juli alvast gaan rijden emt de autostoel: kan ze hieraan wennen en hiermee naar frankrijk rijden.

x

Hier zit Kyandro al in de autostoel sinds vorige week,hij past er perfect in,de stoel is vanaf 9 kg hij weegt ruim 8,5.
voor mn dochter werd hij echt te klein,die heeft een grotere stoel nu,dus vandaar dat hij al in de autostoel zit
voor in mijn auto gaat hij nog mee in de maxi cosi,ga binnekort een nieuwe halen,want die vorige van zn zus was niks meer.
liefs jootje

Hoi essje,

Onze dochter is nu 7 maanden en past nog prima. Wij gaan over een maand of 2 uitkijken naar een andere. Vrienden van mij hebben hun zoon tot 1 jaar zelfs in de maxicosi gehad, omdat hij gewoon nog pastte. Niet teveel letten op wat er op de verpakkingen staat, maar je gevoel volgen. Past ze nog? Dan hoef je echt nog niet te wisselen hoor. Je kunt nu nog lekker oriënteren en de beste aanbieding pakken.

Groetjes, Irene

Moet wel zeggen dat ik de maxi cosi wel erg zwaar vind worden hoor.dus hier wel snel al een autostoel,als ze al redelijk kunnen zitten kan het vast geen kwaad,en vaak kun je die stoelen nog een beetje in ligstand doen ook.
en Kyandro vind de autostoel veel leuker,hij kan veel meer zien en slaapt er ook goed in.
liefs jootje

Ela zit al een poosje in een autostoeltje, gewoon omdat ik het zielig vond hoe ze er in gedrukt zat. En natuurlijk de autostoel op ligstand. Nu wel eens recht op, maar alleen als de ritjes niet te lang zijn.
Liefs

hoi,

je kan ze het beste maar zo lang mogelijk in de maxi laten zitten want dat is toch beter voor hun ruggetjes... maar ja als het niet meer past dan lekker in de grote autostoel. het voordeel is wel dat ze dan lekker alles kunnen zien...
liefs

Terug
Bovenaan