wanneer uitgerekend na IUI??

Hoi meiden,

Misschien (waarschijnlijk) loop ik nu wat op de zaken vooruit, maar ik loop al een tijdje met een vraag rond, die ik ook steeds vergeet te stellen in het ziekenhuis. Misschien kan een van jullie er een antwoord op geven..

M 'n vraag is eigenlijk vanaf wanneer je moet tellen wanneer je uitgerekend bent als je zwanger bent geraakt via IUI.   Tel je dan vanaf de dag dat je geïnsemineerd bent (dit lijkt me het meest logisch)  

Groet MOON

Hoi Moon,

Bij iui is het precies hetzelfde als bij "normaal" zwanger raken. Je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, die eerste 2 weken krijg je kado.

Je kan het ook uitrekenen bij www.babybrabbel.nl.

Hoop dat ik je hiermee hebt geholpen. Succes met de iui en zwanger raken!!! Hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!!

XXX Liv

Hoi Liv,,
Dank je wel voor je reactie, ik heb straks getest en ben dus zwanger!!!! De eerste dag van m 'n vorige menstruatie was 3 februari, dus dan ga ik uit van 3 november als uitgerekende dag (of zoiets)

Groet, MOON

He Moon,

Gefeliciteerd, wat een super nieuws!!!! Ben even zo vrij geweest om het voor je uit te rekenen en als ik uit ga van een 28dagen cyclus dan ben je 10november uitgerekend.

Hoeveelste iui ben je zwanger geraakt en was het met of zonder hormonen?? Voelde je wat van te voren??? Sorry voor alle vragen hoor, maar ben erg benieuwd!!!

Ik heb ondertussen alweer 3iui's gehad, zonder resultaat. Wij zijn nu 3jaar bezig en ik krijg begin april een kijkoperatie. De eerste iui's waren zonder hormonen en na de kijkoperatie gaan we verder met iui met hormonen. Ben benieuwd!!

Hele fijne en goeie zwangerschap toegewenst!!!

XXX Liv

hoi liv,
Dit was de 5de IUI poging, met gebruik van puregon  voor de groei van  de folikel  en pregnyl zodat 'ie ook zou springen.
Ik heb (achteraf gezien) de 6de dag na de inseminatie de innesteling gevoeld. Had die hele dag zo 'n onrustig gevoel onder in m 'n buik.
Verder was ik al twee dagen voordat we getest hebben (een dag na m 'n nod) erg moe, en was het ook weer onrustig, kramperig in m 'n buik..zoals meer mensen het beschrijven lijkt het erop dat je ongi gaat worden.

Succes! Groet, MOON

Terug
Bovenaan