Wanneer uitgerekend

<p>Hallo, </p><p> </p><p>rond 25 februari word ik ongesteld dit zou normaal dan mijn stopweek van de pil zijn maar vanaf dan ga ik stoppen met de pil mocht het nu gelijk na die menstruatie raak zijn klopt het dat ik dan begin december uitgerekend ben? </p><p>zijn er meerder die met hun tweede zwangerschap wel wat andere dingen hadden maar niet ineens moesten spugen </p><p> </p><p>ik ben heel eeg benieuwd ik had bij de eerste weinig klachten nooit misselijk geweest dus ik hoop dat dit straks ook zo is het n dat ik niet ineens alles onder kots </p>

Dat klopt, indien je meteen een cyclus hebt volgens het boekje. Geen idee wanneer je weer een eisprong krijgt na het stoppen met de pil. Sommigen hebben direct weer een mooie cyclus, anderen wachten maanden op een eerste menstruatie 
Uit nieuwsgierigheid: maakt het uit wanneer je bent uitgerekend? Zou dit uitmaken met wel of niet een poging wagen?

Eens, het duurde bij mij lang voor ik weer een eisprong had, dan is rekenen met de laatste menstruatie niet correct. Het hangt er echt vanaf wanneer de eisprong zal zijn na het stoppen met de pil.

Terug
Bovenaan