wanneer uitgerekend...

HOi Allemaal!
Ik heb gisteren de dokter gebeld omdat ik niet weet wanneer ik uitgerekend ben...Ik was al (ruim) 2 weken overtijd toen ik een test deed, die was positief. Als je de pil slikt weet je wanneer je stopweek is. Maar wij gebruikten altijd een condoom, dus ik weet mijn god niet wanneer ik zwanger ben geraakt... Ook weet ik de laatste dag van menstruatie niet meer... Ik krijg nu een oproep voor een echo waarschijnlijk volgende week.

Misschien ven ik al 7 weken?! weten jullie hoe dat zit? Nou,ja op de echo zullen ze het wel zien (hoop ik)
 
Hai Moon,

De beste manier om het uit te rekenen is de eerste dag van je laatste menstruatie te nemen, maar omdat je dat niet meer weet, kun je het best wachten op die echo. Daar kunnen ze inderdaad op zien hoever je bent.

Spannend hoor!!

Succes!!

Groetjes,

Mariska
 
Het is inderdaad niet uit te rekenen als je de datum van je laatste menstruatie niet weet. Wel ben je denk ik (omdat je al ruim 2wk over tijd was) zeker 6,5 week zwanger. Maar goed ik heb het misschien helemaal fout, dus is het wachten op de echo!! Spannend joh, maar ook heel leuk zo'n echo, je vriend moet eigelijk als hij kan echt mee gaan.
Je moet echt proberen heerlijk te genieten van je zwangerschap, laat soms de probleempjes die er zijn een beetje langs je heen gaan, het komt allemaal goed!
 
Bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb een brief van het ziekenhuis gekregen, maandag moet ik komen voor een echo........

Ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte!

Liefs Moon
P.S. er zit ook nog een andere moon op het forum, maar dat ben ik niet hoor! Anders noem ik me vanaf nu Moon1 oke?

Doei!
 
Hoi moon,

Voordat ik zwanger werd was ik al een half jaar niet meer ongesteld geweest dus wij wisten ook niet hoe lang ik al zwanger was.
We hebben dan ook zo'n inwendige echo gehad (die krijg jij waarschijnlijk ook) en daarop konden ze zien dat ik al 8 weken en 3 dagen heen was.!!

Ben erg benieuwd hoe ver jij al heen bent, laat je het ons nog weten??

Groetjes Petra (21 weken en 6 dagen)
 
Hoi moon,

een ding: die hele vroege echo's die geven nog wel es een verkeerde uitgerekendedatum aan! ik was met zeven weken (stond er op de echo) maar bij de termijn echo bleek ik twee weken verder te zijn! kadootje

lies
 
Terug
Bovenaan