Wanneer uitslag nipt?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en heb vorige week maandag bloed laten prikken voor de nipt test. Ik weet dat het ongeveer 10 tot 14 werkdagen duurt voor de uitslag maar was benieuwd hoelang het bij jullie duurde. </p><p>Ik merk dat ik er best zenuwachtig voor ben, ondanks we niet in een risico groep vallen. </p><p> </p>

Ik had nipt met nevenbevindingen gedaan en 1,5wk later kreeg ik de uitslag. Vond het ook spannend ondanks dat ik geen bijzonderheden verwachtte. 
Succes met afwachten! 

Is heel verschillend, sommigen moeten 15 dagen wachten, en ik had de uitslag binnen een week 31dec geprikt 4jan. Uitslag binnen (mega snel dus)

Wij hadden de uitslag met 8 dagen. Ligt er beetje aan hoe druk ze het hebben in het lab :) Begrijp heel goed dat je er zenuwachtig voor bent! Het is ook spannend. Succes!

Wij hadden de uitslag ook binnen 8 dagen. Ik was super nerveus omdat ik al wat ouder ben. Maar was niets aan de hand! Succes met wachten!

Ik heb alleen geprikt op de 3 afwijkingen. Op zaterdag bloedafname, de zaterdag erop de (goede) uitslag. Succes met wachten :)

Ik kreeg mijn uitslag op de 4e werkdag!
Mijn bloed is naar Maastricht verstuurd (ongeveer 2 weken geleden), het kan ook nog verschil maken waar het heen gaat denk ik. En natuurlijk hoe druk het daar is.

Mijn bloed ging naar Maastricht maar duurde 9 werkdagen (13 dagen). Zou van het langste uitgaan als ik jou was, valt het nooit tegen!

Terug
Bovenaan