wanneer van 2 slaapjes naar 1 slaapje?

A

Anoniem

Guest
nou de titel zegt het al; wanneer gaan ze van 2 slaapjes naar 1 slaapje?

de laatste paar dagen wil puck van 16.00 uuur tot 17.00 uur niet meer slapen.
's ochtends slaapt ze  1,5 a 2  uur, meestal van 11.00 uur tot 13.00 uur.

hebben jullie kindjes dit ook al??

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi,

Bas slaapt al een poosje nog maar één keer per dag. Wel een lange slaap van 2,5 a 3 uur. Hij gaat rond 11.30 uur naar bed.
In het begin vond ik het wel lastig zo'n lange slaap, maar nu is het eigenlijk wel makkelijk want we hebben de middag vrij.
Soms slaapt hij rond 5 uur nog wel even, maar dat is alleen als we dan aan het wandelen zijn bijvoorbeeld, of als hij in de auto zit.

Groetjes, Karin
mama van Basje 3-7-07

Hoi,

Onze dochter Lorena (31 mei 2007) slaapt al een maand of 2 vaak maar 1 keer per dag.
's ochtends tot ongeveer half 8 daarna tussen 12 en 1 naar bed ongeveer 2 uurtjes.
En 's avonds gaat ze tussen 7 en half 8 weer naar bed. Als ze echt moe is dan slaapt ze soms twee keer, aan het eind van de ochtend en aan het eind van de middag.

Groetjes Petra

Lotte (2-5-2007) proberen we sinds vandaag naar één slaapje te krijgen. Die weigerde gewoon tijdens alle slaapjes om naar bed te gaan. Een groot drama. Ik hoop dat ze nu moeier is bij het op bed leggen door het terug te brengen naar één slaapje.

Groetjes, Marisa

Hallo,

Dylano doet in de regel nog 2 slaapjes. Vorige week had hij er 2 dagen achter elkaar bij zitten dat hij er maar 1tje deed. Maar daarna ineens niet meer. Dus hij zal het wel nodig hebben.
Ik moet zeggen dat hij vanmiddag erg vervelend is geweest... Hij kwam er om 14.00 uit en heb hem om 15.30 in badje gedaan, en daarna maar gelijk naar bed gebracht.
Ik denk zelf dat het komt, omdat het de afgelopen dagen best druk is geweest.

En ik zou zelf ook zo graag een slaapje willen doen, maar ja, er moet toch voor t eten gezorgd worden.

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 9w 5d

Hoi,

Tara (06-05-2007) slaapt sinds een paar weken ook maar 1x overdag, meestal tussen 10:30 uur en 13:30 uur. Vroeger sliep ze in de middag rond 16:00 uur tot 17:00 uur ook nog, maar nu niet meer.

Groetjes,
Shivana

hi debby,

djaimy slaapt   s morgens meestal  tussen 11:30 tot 13:00 en dan s middags nog tussen 15:30 en 17:00. soms slaat hij   s ochtends over maar gaat dan wel na de boterham van ong 13 uur naar bed tot en slaapt dan tot ong. 15 uur en gaat dan toch ook   s avonds naar bed van half 7 tot half 8 en dan de laatste fles. hij red het nog niet met   1 slaapje.
anders wordt hij echt chaggie

groetjes angela mv djaimy 010707

Terug
Bovenaan