Wanneer van 3 flessen naar 2 flessen?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik vroeg mij af wanneer jullie van 3 naar 2 flessen melk zijn gegaan. Mijn zoon krijgt nu 3 flessen en is 10 maanden.</p><p>Ons schema voor de melk ziet er als volgt uit: </p><p>- 8.00 uur fles (180+6)</p><p>- 15.00 uur fles (180+6)</p><p>- 19.30 uur fles (180+6) deze drink hij de ene keer wel op en de andere keer weer niet. </p><p>Tussen door eet hij fruit, brood, avond eten enz enz. </p><p>Zou ik de laatste fles weg kunnen laten of is dit vroeg? Sorry ik heb echt geen idee. </p>

Hoihoi 
Ik zou indd ook de fles van 3 uur weglaten. Dit heb ik ook gedaan toen mijn zoontje 9.5 was en vervangen door een tussendoortje..
Ik merkte  dat die moeite kreeg met het eten van zn vaste voedsel  en heb daarom zijn 3e fles eraf gehaald. Omdat ik liever heb dat die zn vaste voedsel goed eet dan een fles ?

Hoi,
Ik zou de laatste fles er idd nog even aan laten zitten.
Maar om nu zijn fles van 15:00 uur meteen helemaal te skippen lijkt me wel veel. Hij drinkt deze fles nog helemaal op en zou het dan nodig hebben.

Eigenlijk zit je qua hoeveelheid flessen precies goed. De middag fles vervang je straks voor een gewone beker melk bij de boterhammen.
Je zou de fles kunnen minderen en dan aanvullen met yoghurt.
Mocht je naar 2 flessen gaan dan is het wel nodig om zeker 100 ml yoghurt te geven omdat hij anders te weinig binnen zou krijgen wat in de fles zit.
En natuurlijk ook nog genoeg water/thee drinken :)

Terug
Bovenaan