Wanneer van kinderwagen naar wandelwagen??

Mijn dochtertje Joëlla is nu 5 maandjes oud.
Het is een vrij lange griet, waardoor ze bijna met haar voetjes het einde van de kinderwagen bakt raakt.
Maar nu is mijn vraag, mag ze al in de wandelwagen? Ze kan nog niet zelfstandig zitten.
Maar haar op rollen om haar nog in de kinderwagen te krijgen, kan toch ook niet?
(figuurlijk bedoeld) hihihihi.
Is ze eigenlijk te klein nog om in de wandelwagen te mogen?

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.
 
Hoi,

Ja eigenlijk is ze nog te klein, maar je moet toch iets. Als ze echt klem ligt zou ik de wandelwagen gebruiken en die zo plat mogelijk leggen.
Een ander idee heb ik ook niet.

Groetjes
 
Mijn 'kleine' is er ook al uitgegroeid. Met 4 maanden paste hij er precies tussen (wel klem, dus was een beetje zielig). Dus ik heb ook de wandelwagen maar erin gezet. Zo plat mogelijk, gaat prima. In de maxi-cosi zitten ze toch ook niet plat. Het enig nadeel is dat je het dus niet als bedje kan gebruiken als je ergens anders bent. Dus hebben we maar een campingbedje gekocht. Moest er uiteindelijk toch komen. Ik ga ook m'n kindje niet oprollen hoor!
Liefs Phira
 
Hallo,

Met 5 maanden hebben wij Guido ook in de wandelwagen gezet. De wandelwagen wel zo plat mogelijk,   omdat het ruggetje de schokken nog niet goed kan opvangen. In het begin vond Guido het prettiger om met z'n gezichtje naar ons toe te zitten, later was dit juist saai.

Ik zou haar gewoon in de wandelwagen doen hoor!

Groetjes Loekie
 
hi,

Mijn dochter was ook 5 maanden toen wij haar naar de buggy verplaatsten. Ze paste in de bak echt niet meer in. Natuurlijk zo veel mogelijk liggend maar ook soms meer recht op zo dat ze alles kon in de gaten houden. (vind ze fijn). Ze is nu 6 maanden en het gaat erg goed. Binnenkort moet ik ook afstand nemen van de maxi-cosi daar past ze nu met moeite in.

Grote kindjes!!!!. Dat heb je nu maar met lange ouders!

 
Heb mijn dochtertje met 5 mnd in de wandelwagen gezet.ze wilde niet meer liggen als ze wakker was..ze wilde alles graag zien.
Wel idd erg schuin zetten..ivm dat ze nog niet rechtop mogen zitten..
daarvoor heb ik een paar keer haar in de maxicosi gezet met de adapter op de wandelwagen.Maar daar was ik niet zo'n voorstander van.ivm ruggentje.
 
Ik heb hem gisteren omgebouwd. Mijn dochtertje is vandaag precies 6 maanden oud.
Ik vind het erg slecht voor het ruggetje om  ze al zo vroeg in de wandelwagen te zetten.
Ik loop dan ook wel veel en hele stukken.
Het is dat ze er nu echt niet meer in paste, anders had ik hem nog even laten zitten.
Ze lag dan de laatste weekjes wel met een beetje opgetrokken beentjes, maar wanneer ligt een baby nu helemaal languit.
 
Soms heb je niet echt de keuze. Mijn dochter heeft een spreidbroek en als dit nog lang gaat duren, moet ze toch echt binnenkort in de wandelwagen, want dan ligt ze klem. Ze is nu 4 maanden.
Sil
 
Terug
Bovenaan