Wanneer van kinderwagen naar wandelwagen??

Mijn dochtertje Joëlla is nu 5 maandjes oud.
Het is een vrij lange griet, waardoor ze bijna met haar voetjes het einde van de kinderwagen bakt raakt.
Maar nu is mijn vraag, mag ze al in de wandelwagen? Ze kan nog niet zelfstandig zitten.
Maar haar op rollen om haar nog in de kinderwagen te krijgen, kan toch ook niet?
(figuurlijk bedoeld) hihihihi.
Is ze eigenlijk te klein nog om in de wandelwagen te mogen?

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Hoihoi,

Mattijs is ook vrij lang en lag een week of 3 geleden ook al met opgetrokken beentjes in de kinderwagenbak. Ik gebruik nu de wandelwagen (Bugaboo). Hij kan lekker in de ligstand als ie een tukkie doet en halfzittend als hij wil kijken... (weer een fase die je afluit als je de kinderwagenbak op zolder zet, wat gaat het hard.....)

Esmeralda mv Matthijs 21-8-2006

Nou mijn BamBam lag bij 4 maanden al in de wandelwagen wel in een lig stand natuurlijk maar ik heb zo'n quiny nou die bakken zijn te klein ja of mijn mannetje is zo groot zou je zeggen hij is ook vrij lang hoor
maar nu is die 7 maanden en zit die in zijn wandelwagen want tis natuurlijk prachtig hij wil alles zien
in die bak paste die echt niet meer was geen gezicht mensen keken erin zo die is groot ahaha dus moeders snel die wandewagen erop gezet

Hoi...

Ik heb Dawin al toen hij 4 maanden was in de wandelwagen gedaan, hij vond het prachtig , kon zo ook meer om zich heen kijken.(paste er ook niet meer in hihi)
Zolang je hem ook liggend kunt stellen mag ie gewoon al de wandelwagen in hoor!

liefs bianca

Hoi,
Mijn meisje zit er ook al vanaf 4,5 mnd ongeveer in.En sinds kort in buggy.Wel een buggy die helemaal plat kan,een goede dus,deze mocht jezelf al vanaf geboorte gebruiken(maclaren techno xt).Het is handig,je klapt hem in of uit en klaar.
gr gaby

Vorige week toen Tijn 4 maanden wa hebben we de wagen omgebouwd. Ik vond het nog wel vroeg maar meneer lag bijna klem in de kinderwagenbak! Nou had ik al een kinderwagen gekozen met een vrij grote bak (x-adventure inmotion) maar goed Tijn is zo groot dat hij er nu al niet meer in paste. De kinderwagen kan helemaal plat dus hij kan gewoon blijven liggen. Hij vindt het trouwens wel super om daar in te liggen hij kan veel meer om zich heen kijken. Dus volgens mij is het zolang je hem maar plat kunt maken is er niks aan de hand en mag je je kindje er gewoon in doen.

Groetjes danielle (mv Tijn 26-9)

Een week geleden hebben wij de wagen omgebouwd, hij kon nog wel in de wieg maar het was iedere keer gillen en huilen. Nu ik de wagen heb omgebouwd vindt hij het prachtig kan hij lekker kijken en ik vind het leuk om met hem te kletsen. Wij hebben de bugaboo cameleon.
Liefs Esther mv Thomas volgende week 6 maanden!

Terug
Bovenaan