Wanneer van wagenbak naar zitting?

Jente (15 weken, 62 cm en 7560 gram)  wil graag wat zien in de bak, helemaal plat vindt hij niet erg leuk meer.
Ik doe nu dus steeds een kussen onder het matrasje zodat hij wat rechterop kan zitten.
Maar nu denk ik zelf dat ik hem beter in de zitting van de wagen kan zetten.
Heb een Quinny dus die kan ook helemaal plat! Denk dat dat beter is voor zijn rug dan een kussen onder zijn rug.
Als hij in slaap valt dan kan ik de rugleuning dus gewoon helemaal plat leggen.

Wat vinden jullie hiervan en hoe oud waren jullie kindjes toen ze uit de bak in de zitting gingen.

Groetjes Fennie

Hoi,
Mijn meisje,is 15 wkn en 2dgn,en zal dik 6,5 kilo wegen en nu rond 60 cm zijn denk.(3 wkn geleden op cb was ze 6 kilo en ongeveer 58 cm) en ik heb haar 2 wkn geleden ook in de zitting gezet....kan je ook stellen,ze zit er half liggend in.De wieg(bak) was niet fijn meer,ze vond zelf niet leuk meer,wilt rond kijken....en dat gaat nu.
Gr gaby

Hoi,

Jamie is nu 14 weken en ik heb hem ook al in de buggy. Ik heb ook een Quinny. Op het cb zeiden ze dat je ze al best in de buggy mocht doen, maar dan wel op dezelfde manier zoals je een maxi cosi gebruikt. Dus alleen om te vervoeren en om in te laten slapen. Dit ivm het ruggetje. Ik hoefde niet helemaal zo streng te zijn met die 2 uur die ze aanraden, maar als je thuiskomt toch uit de buggy halen en niet erin laten slapen.

Jamie was vorige week 63 cm en 6335 gram.

Groetjes Natasja

Hoi,

Kay is nu 17 weken en heeft gisteren voor het eerst in de "buggy" gezeten.
Hij vond het hélemaal geweldig!
Zolang jij het rug gedeeltje ver genoeg naar achteren kunt zetten en het voetgedeelte omhoog mag dit..

Ik heb zelf de Quinny Speedi SX..

Esmé

Terug
Bovenaan