Wanneer verloskundige bellen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben sinds vandaag maar eens op dit forum gaan neuzen ipv van het zwanger worden. Ik ben nu 6 weken zwanger en ik heb een vraagje. Wanneer bel je de verloskundige om een afspraak te maken? De een zegt gelijk zodra je weet dat je zwanger bent, de ander zegt na 8 - 10 weken. Ik ga woendsdag naar de huisarts dus ik zal het hem ook wel vragen hoor (ik ken hem al zo lang, dus toen ik zijn vrouw = zijn assistente belde vroeg ze of ik toch even langs wilde komen omdat haar man graag eea met me wil bespreken. Vind ik onwijs fijn hoor). Maar anders maak ik nu vast een afspraak met de verloskundige.

Liefs,
Lei

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik belde toen ik 9 weken zwanger was, was ruim op tijd.

Succes!
Groetjes mickey (23 wk)

hoi

Ik ben nu 6 of 7 weken zwanger en ik heb de verloskundige al gebelt en ik mag 15 september al komen.  De afspraken bij de verloskundige beginnen vanaf de 8 weken zwangerschap. Ik wilde vroeg een afspraak omdat ik niet precies weet hoelang ik nu zwanger ben. En ik vind het wel fijn om een beetje te weten hoe het gaat en eventuele vraagjes al te kunnen stellen.

groetjes terrytje

Hoi,

Ik heb de verloskundige gebeld toen ik 8 weken zwanger was. Bij mij was het zo dat ze het liefst de eerste afspraak rond 8 weken hadden. Dit ook ivm onderzoeken die je dan zou kunnen doen ( nekplooimeting als je dat wil)
Als ik jou was zou ik gewoon bellen dan hoor je wel wat hun fijn vinden.
Ik had trouwens mijn eerste afspraak toen ik 11 weken zwanger was, dat was wel leuk want toen konden we het hartje al horen kloppen!! Erg gaaf!

Groeten Margreet.

Hi, ik was van plan morgen de vk te bellen. Dan ben ik 7,5 week. Ben benieuwd wanneer ik mag komen. Wil zo graag het gevoel hebben dat ik in begeleidende handen ben, ook al kunnen ze toch niet veel in het begin volgens mij....ha, ha

Groetjes, Mamspe

hey lei!

Ik heb je bij het zwanger worden ook een berichtje achtergelaten, ben nu ook 6 weken en ik ga deze week bellen naar de verloskundige en dan hoor ik het wel.
De dokter heb ik idd ook gebeld maar ik hoefde niet langs te komen.

xxx ssuss

Terug
Bovenaan