wanneer verloskundige bellen

Hoi hoi,

Even een vreemde vraag misschien, maar bij de eerste heb ik gelijk na het weekend van een positieve test de verloskundige gebeld. nu zwanger van de tweede en vroeg me af of je dan ook gelijk weer belt of pas later?
Neem aan dat de intake dan niet echt meer nodig is aangezien er niks anders is dan bij de eerste.
 
gewoon gelijk bellen hoor, is leuk voor jezelf en zij weet gelijk dat je er weer bij bent
De intake doet ze nog steeds om te checken of er niets veranderd is, wel is ze sneller klaar uiteraard
van harte met je zwangerschap
 
Ja gewoon bellen hoor...heb je de afspraak voor 8 weken maar gemaakt en weet de verloskundige er ook gelijk vanaf. En je krijgt alsnog een korte intake hoor...ze checken altijd even of er niets veranderd is.
Geniet van je zwangerschap!
 
Ja gelijk bellen leuk om weer in het "traject"te zitten. Intake is idd om alles even te checken. Ik stond met 10 minuten weer buiten. Vond het wel weer fijn om weer even te horen wat en wanneer alles gaat plaats vinden bij de vk.

Gefeliciteerd nog trouwens. x
 
Gefeliciteerd!
Ik heb gebeld na 6 weken, vond het niet nodig direct te bellen. Maar als je het juist leuk vindt, wel doen!
Het maakt niet zoveel uit denk ik.
Goeie zwangerschap gewenst!
 
Terug
Bovenaan