wanneer vertel je het aan je ouders/broers/zussen als je zwanger bent

Ik heb het met kerst verteld in de 7 de week. Ik kon mijn ziek zijn niet verbergen nl, anders had ik gewacht tot week 9 a 10 ofzo. Wel voor ik het andere mensen zou vertellen!

Ik heb samen met mijn zusje aan de telefoon de test gedaan☺

En bij de volgende zou ik dat weer doen!  Maar ik kan niet zomaar zwanger raken en zit nu ook in iui. Hierdoor kennen ze mijn reis van onvruchtbaarheid en ik vond het fijn dit eerlijk te delen. Zo is de band met mijn zusje en moeder altijd al geweest. ...

Ik weet dat ze het vreselijk had gevonden als ik tot 10 weken mijn mond had gehouden en eerlijk? ?? Ik kon dat niet en wilde dat niet.

Ieder voor zich meid de keuze is nooit onjuist of juist toch?

Liefs

Annemarie

Ik heb het ouders en zusjes het direct verteld en goede vrienden vertel ik het nu ook. Ik denk er zo bij dat ik het iedereen die ik het zou vertellen als het misgaat het ook nu wel kan vertellen..

Ik heb het verteld met 17 weken. Nadat we een pretecho hadden gehad en konden zien dat het een meisje was. Ik vond het fijn op die manier.

Ik vond het heel erg moeilijk om mijn mond te houden dus degene die dicht bij mij stonden (ouders, vriendinnen & naaste collega's) heb ik het tussen de 6-8 weken verteld. Is al eerder 2 keer misgegaan en zo konden zij er voor mij zijn al zou het mis gaan! Hoefde ik niet eerst uit te leggen dat ik zwanger was! Nu 12 weken en zijn we de kring aan het uitbreiden met vertellen! Heel erg leuk!

Wij hebben besloten om te wachten tot na de eerste echo!
Eerst zeker weten dat het hartje klopt en het er echt zit!
Nu is het ook zo dat iedereen in het gezin van mijn man (behalve hijzelf) in maart jarig is. Dus we zien ook iedereen dat weekend na de echo.
Eerste echo is 11 maart.. Hebben ze meteen een bonus-verjaardagskado ;)

Terug
Bovenaan