Hoi,
Bij onze eerste hadden we de dag voor de kerst een positieve test. maar toen was alles al in huis voor het diner: medium gebakken biefstuk, rauwe zalmrolletjes, toetje met rauwe eieren... heel handig. de familie zag meteen dat ik een taaie doorbakken biefstuk zat te knagen, een bessesapje ipv wijn nam, terwijl ik echt een liefhebber ben enzovoort enzovoort. maar we hebben toen niets gezegd.
met oud en nieuw hadden ze voor mij maltbiertjes in huis gehaald, zonder verder iets te zeggen. en wij hielden ook onze mond. uiteindelijk konden we ons toch niet stil houden en wist de hele familie met zo'n 8 weken dat het eerste kleinkind eraan kwam.
net als jij hebben wij ook deze week een positieve test gehad, van nr 2. wij gaan zaterdag met een deel van de familie zeilen en dan gaan we het mijn ouders en broers vertellen. op 22 augstus wordt ons zoontje 1 en dan vertellen we aan iedereen dat het mooiste kadootje voor ons zoontje een "levertijd" van dan nog een maand of 7 heeft...
al met al best vroeg. maar in het geval het misgaat, en dat is bij ons 1 keertje gebeurt, dan kunnen ze je ook steunen. ik maak alleen wel onderscheid tussen familie en goede vrienden en kennissen en het werk. op het werk vertel ik het pas met 3 maanden, als het tenminste tot die tijd niet zichtbaar wordt.
groetjes
greet