Wanneer vertellen a/d ouders?

Wanneer je wilt. Die keuzen is geheel aan jou/jullie. Ik heb gewacht tot 3 maanden, maar had daar achteraf spijt van. Het is zo iets moois, waarom zo lang wachten om het met je ouders te delen. Mocht er iets misgaan (afkloppen) dan kun je die pijn ook met hen delen. Ik zou het dus gewoon zeggen op het moment dat jij er klaar voor bent. En wanneer dat is, moet iedereen voor zichzelf weten en bepalen.
 
Ik ben ook net 7 weken zwanger en heb afgelopen woensdag een inwendige echo gehad waar ik het hartje mooi zag kloppen. Die dag heb ik het aan mijn ouders verteld.
 
ik heb het meteen verteld. waarom zou je wachten.
mocht het eerder mis gaan is het toch niet erg dat ze het weten?!
en het kan 9mnd lang mis gaan...dus...
veel plezier en geluk met je zw.schap

gr. sandy
 
Wij hebben met 11 weken een echo gehad en een paar dagen later mijn schoonouders ingelicht. Die wisten overigens niet wat ze hoorden! Een week later was mijn eerste en enige neefje jarig en hebben we het mijn familie verteld.

VOnd het in het begin moeilijk mijn mond te houden, maar zo'n groot geheim met zijn tweetjes hebben is stiekum ook wel leuk hoor!

Wij hebben er voor gekozen het dan pas te zeggen omdat je altijd het risico hebt dat het verkeerd loopt. Mocht dat toch gebeuren, dan hadden we er altijd nog voor kunnen kiezen of en tegen wie we het zouden vertellen. Denk persoonlijk niet dat ik dat aan de grote klok had gehangen.

Gefeliciteerd trouwens!
 
Wij hebben het na vier weken verteld. Wij wilden alles weten over onze eigen tijd in de buik van onze moeders, want er gaat zoveel door je heen en het is zo onbekend. Alle broers en zussen, familie ne vrienden zullen alleen nog even moeten wachten. Die vertellen we het als alles goed gaat pas met kerst
 
Terug
Bovenaan