wanneer vertellen aan de kinderen

A

Anoniem

Guest
Ik sta echt op springen om het te vertellen tegen mn kids 5, 7, en 8!!!Maar de vorige keer was ik ook zo snel, en hebben de kids er best last van gehad!Dus hebben we besloten even te wachten!Maar wanneer moet je het nou vertellen,....na de eerste echo, of na 3 maanden????PffffffWat zouden jullie doen?
Liefs nance

Hey meid,

Wat een lastige beslissing! Tja....je gaat er natuurlijk vanuit dat dit keer alles goed gaat maar als je kindjes er de vorige keer last van hebben gehad dan zou ik toch even een eerste echo afwachten! Ik weet hoe moeilijk het is, je wilt je geluk met iedereen delen maar volwassenen kunnen een situatie beter relativeren of verwerken denk ik.....ik heb geem andere kindjes dus is 'makkelijk' praten voor mij, ook al vind ik het ook heeeel spannend! Ik kon het zelf ook niet verbergen voor mijn familie, vrienden en collega's. Tja....dat heb je dan weer als je IUI hebt gehad, mensen in je nabije omgeving weten toch wanneer je kan testen.....dus voor ons helaas ook geen geheimpje de eerste 10 a 12 weken maar goed....

Succes met je beslissing!
Liefs Lynn.

Ik zag net dat je ditzelfde bericht bij 'onze' mama-club hebt geplaatst....misschien een tip en ik bedoel het goed maar kun je dit soort vragen/verhalen beter op het forum "zwanger-zijn" of bij de mama-club plaatsen.

Ook al ben ik nu zelf zwanger, ik vind deze berichten wel heel confronterend voor de andere dames!
Begrijp me a.u.b. niet verkeerd, bedoel het echt goed!

Liefs Lynn.

Klopt, ik had hem al getypt en aangeklikt voordat ik zag dat het forum 'zwanger worden'was,...had het niet in de gaten,...dus sorryyyyy!
Gr, Nance

Lieverd, veel van de dames kennen jou dus het zullen het je zeker niet kwalijk nemen maar toch.....het berichtje was dus bedoeld voor het andere forum.

No worries! :) Liefs Lynn.

Lastig om je advies te geven, maar wij vertellen het - als t raak is - pas bij 10-11 weken tegen ons zoontje (3). Succes!

hi,
je weet nooit of het allemaal goed gaat, dat heb je al eerder ervaren.
het kan mis gaan tot aan de geboorte(en dat zeg ik niet om je bang te maken)
maar zwanger is zwanger, of dat nou 6 weken is of 42 weken!

ik zou het vertellen als je de echo heb, dan is er beeld bij.
ik zou het ze alleen niet als geheim mee laten dragen, dus als de buitenwereld het ook mag weten..
zou ik het vertellen!

fijne zwangerschap

Terug
Bovenaan