wanneer vertellen aan ouders (opa's en oma's)

Was even nieuwsschierig wanneer vertellen jullie het grote nieuws? Bij onze eerste 2 hebben we het aan onze ouders vrij snel verteld. Nu willen we graag wat langer wachten en eerst de kinderen vertellen... Maar vind het wel erg moeilijk dat ik nog steeds niks mag vertellen... ;-)

Wat een leuk idee, met Sinterklaas!
Ik heb net even rond zitten neuzen op het internet, ik weet dat het nog wat voorbarig is, want we weten immers nog niet of het goed zit met de baby (maar we willen het zo graag).

Ons idee is om 4 kerstballen te laten maken van een fotoshoot die we pas hebben laten maken en waarvan de opa's en de oma's de foto's nog niet gezien hebben.
3 foto's van ons 3-tjes en eentje van de echo.
Dat leek ons wel een verrassing!

@mammie8546161, weten jullie al wanneer en hoe jullie het gaan vertellen?

@Blondie75, vertellen jullie het in een gedicht met sinterklaas? Daar heb ik ook nog aan gedacht. Dat dan de eerste letters van elke zin (als je het naar beneden leest) het grote geheim onthullen bijvoorbeeld! Kijken of iemand dat in de gaten heeft!

Wanneer we het precies gaan vertellen weet ik nog niet. Maar half december gaan we met alle vrienden uit eten... Dus denk dat we het dan de vrienden vertellen hebben we iedereen meteen bij elkaar. En daarvoor natuurlijk aan de ouders. Wouden een foto gaan maken. Papa en de 2 kids + mama = 5 en dan het dan voor een muur staan op de muur tekenen we dan de +,=,5 en zelf er dan tussen staan. (Beetje lastig uitleggen zo... )En dan willen we ze die foto geven en dan afwachten wat de reactie is...

Erg leuk!
Ik kwam dit idee ook tegen op het net en heb even zitten denken om het ook zo te doen, maar ik zou niet weten waar we bij ons op de muur kunnen tekenen...
Laat je tzt weten wat de reactie was?

Ja ik zal het jullie zeker laten horen wat de reacties zullen zijn. Wij kunnen het bij ons op de muur van de garage zetten... Ik kan haast niet wachten... Maar goed eerst over 2 weekjes de echo...

Wij waren min of meer gedwongen het al vrij snel te vertellen aan mijn ouders. Doordat ze op onze kleine meid passen en haar veel naar huis brengen en dan de post vinden wilden we niet dat ze een envelop van de verloskundige op de mat zouden vinden. Daardoor hadden we eigenlijk ook wat weinig tijd om iets origineels te verzinnen. En zo zijn we ook weer niet echt dus we hebben het ze gewoon verteld.

Mijn beste vriendin vroeg van de week of een andere vriendin al zwanger was en daarna of ik al zwanger was. Toen ik heel droog ja zei wilde ze me niet geloven haha. Als ze er niet over begonnen had had ik mijn mond nog netjes gehouden. De rest van de vrienden vertellen we het na de 12 weken echo.

Terug
Bovenaan