wanneer vertellen jullie het?

zo als de titel het al zegt....met hoeveel week willen jullie het aan familie en vrienden vertellen en wanneer echt aan de hele wereld??
wij wouden ff de 1e echo afwachten en dan aan familie en vrienden vertellen en met 12 week mag iedereen het weten!!
ben benieuwd wanneer jullie dit willen gaan doen?
liefssss

wij gaan het na de 1ste echo vertellen. Ik heb mijn eerste echo 16 november. Ik ben dan bijna 11 weken zwanger. We willen afwachten of we het vol kunnen houden tot sinterklaas. maar redden we dat niet dan gaan we het weekend na de echo een rondje ouders doen. Ik weet al wel helemaal hoe we het gaan doen.

Ik ga fotolijstjes kopen. In dat lijstje komt een kopie van de echo en de tekst:

je kunt me nog niet horen
je kunt me nog niet zien
maar als ik in juni wordt geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien?

zodra de ouders het weten, vertellen we het ook aan de rest.

liefs

Wij hebben dus volgende week donderdag de eerste echo ivm bloedingen. Eigenlijk stond het gepland voor de 14e en wil toch rond die datum aanhouden. Nou gaan we zelf volgende week vrijdag op vakantie en vonden het leuk om het dan te vertellen als we terugkomen van vakantie dan weten we als het goed is toch al dat het goed is. Dan ben ik 8 weken. Leuk idee anouk! Ik zat te denken om op vakantie een foto te maken en misschien iets in het zand schrijven ofzo. Maar ook denk ik met een foto.

Leuke ideeen meiden!! dat van het zand ook leuk Kim!
vind zo moeilijk om voor me te houden haha dan zeg ik het hier nog keertje als het mag ;-)

ik ben ZWANGER!!! yeahhh

hallo,

ik heb het bij 6 weken al verteld aan mijn ouders en schoonouders. was het eigenlijk pas van plan om te vertellen na de echo, maar ik ging daarna op vakantie met mijn ouders.
we zijn eerst naar mijn ouders gegaan met een etaliere met cupcakes die versierd waren met blauwe en roze muisjes, voor de afwisseling andere versieringen gedaan.tussenin hadden we de test verpakt.mijn moeder had het gelijk door en mijn vader daarna ok.
daarna zijn we naar mijn schoonouders gegaan. schaal op tafel gezet, ze gingen de cakejes eten en over van alles en nog wat praten, maar hadden het niet door.
pas toen ik een hint gaf, keken ze goed naar de schaal..waar de test lag.

de rest van fam en vrienden vertellen we het na 1 nov, dan hebben we de echo. waarschijnlijk ben ik eind mei/begin juni uitgerekend. heb afgelopen woensdag intake gehad.

succes met het voor je houden en veel plezier met vertellen allemaal!

Hoi,

Ik heb het bij 6 weken verteld aan mijn ouders, schoonouders broers en zussen. Kon het niet langer voor me houden. Ik heb hen wel gezegd het nog voor zich te houden. Na de echo mag de rest het weten. Wel moeilijk hoor wil het graag tegen iedereen vertellen!!
Nou succes iedereen.

Ik heb het tot nu toe aan 3 mensen verteld, 2 vriendinnen van me moest ik uitleggen waarom ik nu ineens niet meer kan sporten en de ander vertelde dat ze zwanger was en toen floepte ik eruit dat ik ook zwanger was. Foutje....Maar goed. Wij gaan het onze ouders vertellen na de eerste echo, 24 nov, dan nemen we mijn ouders mee uit eten (nog ter ere van mijn moeders verjaardag) en dan geven we ze nog een klein cadeautje met de echo als toetje :). Mijn schoonouders lopen al meer dan een jaar te pushen, dus ik wil ze eigenlijk op een toepasselijke manier verassen, maar daar zijn we nog over aan het brainstormen. De rest van de wereld gaan we het de week van mijn verjaardag (net na de 12 wk echo) vertellen. Lastig allemaal, want ik kan heeeeeel slecht liegen!

Terug
Bovenaan