wanneer vertellen?

Hoi meiden,
Wat ik graag van jullie zou willen weten is wanneer jullie het aan familie en vrienden vertellen. Wachten jullie tot de echo, zodat je zekerheid hebt, of vertel je het al eerder?? En wat zijn jullie ervaringen daarmee. De reacties?

Groetjes Els
 
we vertellen het deze keer ook pas na week 12, omdat het de vorige keer fout ging(op 1 januari notabene!) Ik vond het heel vervelend om te moeten vertellen. Zeker omdat mensen dan vervolgens echt denken van
: oh, ze is er wel mee bezig, zou ze weer zwanger zijn? Bovendien had mijn schoonvader al mijn zwagers opgebeld om te vertellen dat we een miskraam hadden gekregen.
 
Hoi,

Wij hebben het met 11 weken verteld, nadat we de echo hadden gehad.
Tot die tijd was het echt ons geheimpje, even lekker samen van genieten en ook wennen.

En met de echo bij ons zijn we naar de aanstaande opa en oma gegaan. We lieten de 'foto' zien en aangezien er erg duidelijk een heel kindje op te zien was, was verdere toelichting eigenlijk niet meer nodig!
Een eventuele volgende keer zou ik ook weer wachten tot het voor ons eigen gevoel zeker is....

G.
27 wk.
 
De eerste keer hebben we het meteen verteld omdat we al 4 jaar bezig waren. Het werd helaas een miskraam en daardoor hebben we deze keer gewacht tot bijna 12 weken. Ouders en broers/zussen hebben we het eerder verteld
 
Om even terug te komen wat Lot heeft geschreven. Zij schrijft dat de grote risicoweken tot week 16 duren; dit heb ik dus nog nooit gehoord. Voor zover ik weet, en wat mij altijd is verteld, duren de risicoweken tot week 13......
 
Terug
Bovenaan