Wanneer vertellen???

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Ik weet sinds vanmorgen dat we zwanger zijn.... We zijn zoooo blij, maar kunnen het nog niet helemaal geloven (heel lichte streepjes op de testen) maar streep = streep toch???

Nou zal ik in de 4e of 5e week zitten, maar ik wil het zooo graag vertellen aan mijn schoonouders, het liefst morgenavond na mijn werk...
Is dat te vroeg??? Ik heb zelf zoiets van: Als het misgaat wil ik ook graag dat ze er voor me zijn, dus dan vertel ik het ook.... En daarbij wil mijn schoonmoeder zoo graag oma worden, lijkt me fantastisch!!! Of is het te vroeg??

xx Es

Hey,

Gefeliciteerd !!
Als jullie het willen moet je het lekker vertellen hoor.
Kan me voorstellen dat je aan iemand kwijt wilt, je bent zo blij dat je zwanger bent.
Bovendien zijn je (schoon)ouders toch mensen die je graag bij dit geluk wilt betrekken dus zou het gewoon doen.

Groetjes,
Cora

Hoi Esther,

Wij hebben het bij onze eerste ook gelijk verteld, en ze waren helemaal door het dolle heen.
Nu hebben we besloten om het nog lekker even voor ons zelf te houden, en het met kerstavond te vertellen. Ook al is het moeilijk, maar nu hebben we lekker een geheimpje voor ons beiden, en dat is ook wel heel erg leuk!!!!

Succes met de beslissing, en geniet ervan

Liefs Trotsemams

Als je het wil delen moet je het vooral doen. In augustus heb ik een miskraam naar 6 weken gehad. We hadden het net de ouders vertelt en moesten naar een aantal dagen vertellen dat het mis was gegaan. Dit hebben wij als prettig ervaren. Ook wat goede vrienden wisten het al en hebben ons gesteund in die periode. Inmiddels ben ik weer zwanger en zit in mijn negende week en ook nu weten al die zelfde mensen het weer en volgende week met sinterklaas gaan we het aan de anderen vertellen.
Doen wat je hart je in geeft...

Terug
Bovenaan