wanneer vertellen

Hoi dames,

Ik vroeg me af wanneer jullie aan de wereld willen vertellen dat je zwanger bent of hebben jullie het al gedaan?
Ik twijfel zo! Eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin om het aan iedereen te vertellen, ik vind het wel gezellig zo'n geheimpje.
Ik voel me alleen behoorlijk beroerd en dat is zo moeilijk te verbergen. Ik zou mijn oudste zoon (5)wel graag willen vertellen waarom mama steeds zo ziek is.
Ik ben erg slank, ik loop steeds maar ik wijde shirts, want ik heb al best een opgezet buikje.
Volgende week dinsdag hebben we een echo en als alles dan goed is denk ik dat we het daarna toch maar gaan vertellen...
Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken!

hallo
wij hebben het onze zoon net 6 wel verteld
ik ben ook erg beroerd hij vind dat niet leuk en wil mij helpen.nu hij het weet heeft hij ook zo van het hoort er .ook al gaat het mis(de kans is erg groot ik ben 46)ik laat ook een test doen en een vruchtwaterpuntie doen .en dat hebben wij hem ook vertelt hij snapt .
groetjes ellen

Wij hebben het bij 9 wk al aan iedereen verteld, iedereen wist dat we met IUI bezig waren dus waarom liegen als iedereen vraagt hoe het gaat? Alleen mijn werk weet het nog niet (ben inmiddels 10wk +5 ) daar wil ik wachten tot 12/13 weken (als dat lukt, ik kan nog maar 2 broeken aan!). Onze dochter van 6 wist het al bij 6 wk. Wij gaan nog wel een combinatietest doen volgende week donderdag, voor de zekerheid. Komt daar een gunstige kansberekening uit, gaan we ook niet verder testen.

hoi mama n.

wij hebben het de familie verteld met ongeveer 6 a 7 weken. hierdoor weten vrienden het ook van ons (ons kent ons. dat komt omdat zowel familie als vrienden in de dartgroep zitten van mijn man).'
aan collega's willen we het pas vertellen als we maandag de 2e echo gehad hebben en precies weten wanneer we onze tweede telg kunnen verwachten.
maar ik denk dat dat iedereen dat voor zichzelf moet weten wanneer ze het gaan vertellen.

wij hebben het aan onze ouders en broers en zussen verteld en aan een paar vrienden, waarvan we weten dat die hun mond wel houden. ben nu 6/7 week zwanger en hebben afgelopen dinsdag een vroege echo gehad, die was goed. nou maar hopen dat ik het nog niet op mijn werk hoef te vertellen. ben niet misselijk dus dat scheelt. wel moe, maar goed.
6 okt hebben we een 2e echo dan ben ik 10/11 week zwanger daarna mag iedereen het van mij wel weten.

Op mijn werk weten ze het al vanaf het moment van het testen...ik moest ineens heel snel voor controle naar de gyn op een dag dat ik moest werken...
Dezelfde dag hebben we het mijn ouders verteld en 2 dagen later mijn schoonouders. We hadden immers het hartje zien kloppen op de echo.
Verder kan ik mijn mond niet houden,hahaha...ben nu 8 weken zwanger!
Gisteren weer een echo gehad en 'het' was al 17mm...8x zo groot als op de eerste echo...over twee weken weer een echo en dan een week later de combinatietest.

Mijn zoontje van 2 weet het ook, mama baby buik zegt hij...en ook als 'billiebaby bore is,jajen baby pelen...' Zooo lief!!!

Wij hebben het mijn ouders en schoon ouders bijna gelijk vertelt. Ook Mijn broers en zwager hebben we het toen vertelt. Bij 8 weken heb ik het aan mijn oma vertelt en aan mijn tantes. Bij 8 weken hebben we het ook aan mijn man zijn oma vertelt. Morgen ga ik het aan mijn Andere oma vertellen. Ze wordt morgen 83 dus vind ikhet wel bijzonder. Morgen ga ik het ook aan mijn vriendinnen vertellen. Ik kan niet langer wachten. Iedereen mag het van mij nu wel weten. Ik ben nu 9 weken. Wel jaloers dat veel van jullie al een echo hebben gehad. Ik heb mijn eerste echo pas met 10 weken. :)

Terug
Bovenaan