wanneer vertellen...

Hallo Sept. Mama's,

Wij hebben het onze familie al verteld echter de rest van het volk nog niet ingelicht..het is wel moeilijk hoor om zo een grote vreugde nog verborgen te houden :) Wij willen het bij de eerste echo het de wereld in brengen..Wanneer vertellen jullie het ? of hebben jullie het al gezegd ?

We hebben het vertelt bij onze eerste echo bij de 8 weken deze was goed en toen hebben we t onze familie vertelt. En op t werk omdat ik erg duizelig ben en soms bijna flauwval onze vrienden gaan we t vertellen bij de 12 weken.

Ik vind het lastig. Na 2 mk's durf ik het bijna niet meer te vertellen. Omdat ik een mojito feestje had met wat vriendinnen heb ik het hen vrij snel verteld. Verder nog niemand. We hebben nu een goede echo bij 8 wk gehad. Volgende week weer een echo. Als die goed is gaan we het vertellen aan de families. Met 12 weken op het werk (als het lukt) en de rest van de wereld.

Wij hebben t ook nog aan niemand verteld, ook wel vanwege eerdere miskraam. Iedereen die je nu t goede nieuws verteld moet je dan ook weer t slechte nieuws vertellen. Heb met ong 7wk een echo, vertel t dan wel aan familie.
Op me werk hebben gister toevallig 2 mensen gevraagd if ik zwanger was. Toch bijzonder! Heb wel een beetje opgezwollen darmen maar had toch niet t gevoel dat t al zo erg is! Haha.maar in principe wil ik t op mijn werk ook met 12wk vertellen..
Maar t is idd wel heel moeilijk om t stil te houden!!

bij mn eerste heb ik het met 9 weken aan de familie verteld en 13 weken aan vrienden en werk. nu ben ik morgen 8 weken en heb afgelopen week al een goede echo gehad, over 2 weken weer. als het dan nog goed is vertellen we het. als het zo lang lukt want ik heb echt al een behoorlijk buikje!
op wat voor manier vertellen jullie het?

Wij hebben het zodra we wisten dat we zwanger waren door de test verteld aan onze families. Met 6 weken hadden we de eerste echo en vervolgens goede vrienden verteld van de zwangerschap. Met 8 weken onze tweede echo gehad en het openbaar gemaakt. Iedereen weet nu dat we zwanger zijn (tenminste we hebben het op facebook gezet). De verloskundige vond de regel van 12 weken een beetje uit de middel eeuwen. Ook gaf ze aan dat het altijd nog mis kan gaan zelfs als het kindje geboren is. Het is dan toch juist fijn steun en support te krijgen van iedereen. Wij konden niet wachten dit prachtige nieuws van de daken te schreeuwen en hebben meer dan 100 geweldige reacties gehad. Omdat ik helemaal in een dipje zat door alle kwaaltjes was dit echt wat ik nodig had om er weer even van te kunnen genieten.

Terug
Bovenaan