wanneer voel je dat je zwanger bent

A

Anoniem

Guest
wanneer voel je dat je zwanger bent
ik weet niet dat ik zwanger bent ik komt achter mijn borsten tepels soort melk eruit komt
kan dat zijn dat ik zwanger bent.
ik moet 10 februari ongestelt worden.
ik weet niet dat ik zwanger bent komt wel melk uit me borsten
ik hoop dat meer antwordt krijgt
gr riekie

hoi riekie

goh melk uit je borsten, dat ken ik niet zo snel. het is erg lastig, ik zit nu zelf n ronde 12 en voel ook van alles aan mijn lichaam, ik moet 11 febr mijn menstruatie krijgen. ik word ook gek van het wachten maar helaas zit er niks anders op want het beste bewijs is het uitblijven van je   menstruatie.
mag ik vragen hoe lang je al bezig bent en ge je voor je eerste kindje

groetjes kim

Hee,

Als je nog moet wachten op je NOD lijkt het me sterk dat er al melk uit je borsten komt. Dit komt namelijk pas na een paar maanden op gang..

En het gevoel of je wel of niet zwanger bent verschilt heel erg. Sommige meiden voelen het inderdaad. Maar verschilt per persoon.

Als je echt heel erg sterk twijfelt zou ik maar gewoon een test doen dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Succes!

Ik denk niet dat dat mogelijk is dat je nu al melk aan het aanmaken bent,
Dat gebeurt wat later in je zwangerschap...

Bij mijn eerste kindje voelde ik me veel moe, misselijk...Pijn aan m'n borsten...

Dat zijn de eerste tekenen van de zwangerschap!
Dat hoeft natuurlijk niet iedereen te hebben...Maar dat zijn wel de meeste herkenbare dingen!

Of gewoon even een testje doen!

Groetjes,
Jacqueline

Soort wit achtige iets uit mn tepels heb ik ook wel eens gehad, toen ik niet zwanger was en daar ook helemaal niet mee bezig was. Dus ik denk haast niet dat het melk is.

Bij mijn eerste 2 voelde ik me helemaal niet zwanger, ik had nergens last van.

Nu bij de derde had ik een week voor mijn NOD een soort zwaar gevoel in mn buik. De dag voor en op mn NOD had ik menstruatiepijn, ik dacht dus weer ongi te worden. Maar die kwam niet door en heb toch maar een test gedaan, en ik bleek zwanger te zijn.

Nu heb ik ook gevoelige borsten en tepels, ik ben nu 5,5 week zwanger.

Hoi,

Mijn verhaal is anders, een vriendin van mij merkte gelijk dat ze zwanger was doordat er melk uit haar borsten kwam! Ik hoop dat je nu niet teveel gaat twijfelen??

Iemand al eens van duizeligheid gehoord als je zwanger bent? Bij mijn eerste zwangerschap had ik daar pas naar een paar maanden last van en dacht niet gelijk dat dat door  de zwangerschap kwam  en als ik nu zwanger ben ben ik het nog maar een paar dagen vind het dus heel vaag...

Groetjes Wendy mama van Merle*!

Onder invloed van hormonen kan er al wel wat vocht uit je borsten komen.
Een vriendin van mij had dat bij haar beide zwangerschappen, ook voordat ze het officieel wist. Maar laatst had ze het weer eens en toen was ze niet zwanger.
Komt dus echt gewoon door de schommeling van de hormonen.

Ik zelf heb dat echt pas als ik de 20 weken voorbij ben.

Terug
Bovenaan