Wanneer voel je de baby?

Hoihoi,

ik vraag me af wanneer jullie de kleine zijn gaan voelen? Het is mijn 3e kindje, maar het duurt me nu allemaal veel te lang, zou zo graag de bevestiging willen krijgen van de kleine zelf dat hij/zij het goed maakt. Maar wil ik te snel? Ik ben nu 14 weken zwanger. Kan me van de andere 2 ook niet meer herinneren wanneer ik hun voor het eerst voelde. Waarschijnlijk maak ik me weer onnodig ongerust, dat merk ik toch wel dat dat nu erger is dan met de andere 2 zwangerschappen :)
 
Hoi Anja,

mijn eerste voelde ik met 17 wk, de tweede met 11 wk en de derde met 12 weken oid. ik heb zo"n apparaatje gekocht om thuis het hartje mee te horen ik weet even niet meet hoe het heet, o ja,angelsound geloof ik.Met 10 wk hoorde ik het hartje van de derde thuis. het schijnt voor de kleine niet echt een pretje te zijn dus heel kort even checken deed ik soms. zal voor jou niet lang meer duren voor je het voelt!
 
Ik ben nu 16+3 en ik heb nog niets gevoeld. Ben ook benieuwd naar de eerste echte tekenen van leven in mijn buik! Natuurlijk wel het hartje al een paar keer gehoord en mooie bewegende beelden gezien, maar nog niets gevoeld.
 
ik voelde het mijn vorige zwangerschappen rond 13 weken...misschien zit de placenta aan de voorkant?dan kan het wat langer duren voordat je iets voelt!
nog even geduld... :)
 
Bij mij ligt de placenta aan de achterkant. Het is overigens bij gemiddeld 20 weken dat je je kindje voelt, dus ik maak me geen zorgen!
 
Tnx voor de reacties! We wachten rustig af... Toch zou bevestiging fijn zijn, 4 feb pas weer controle bij de vk en 14 feb 20 weken echo... Hopelijk laat de kleine zich snel voelen, al hebben we afgelopen 31e wel weer het hartje goed gehoord hoor, dus ga er vanuit dat het wel goed zit..
 
Terug
Bovenaan