wanneer voel je die zwangerschapskwaaltjes?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik heb even een vraagje over de beruchte zwangerschapskwaaltjes. Bij onze eerste heb ik hier totaal geen last van gehad tijdens de eerste drie maanden. Ik weet ook nog niet of ik zwanger ben, maar ben wel misselijk en erg moe. Normaal gesproken zou ik as maandag ongesteld moeten worden, maar ik voel me al meer dan een week zo. Zou het kunnen dat je dat al zo vroeg zo  voelt?
Ik wil eigenlijk pas testen, als ik niet ongesteld word. Ben alleen wel erg nieuwsgierig. Als ik die test nu zou doen is die dan wel betrouwbaar?

Hopenlijk hebben jullie positief antwoord. Negatief mag ook, want we hadden pas net besloten dat we wel voor een tweede wilde gaan alleen nog even een maandje wachten ivm foliumzuur en mijn wisselvallig humeur: ik wil wel zwanger worden, ik wil nog niet zwanger worden. HAha of zouden die hormonen nu al bezig zijn.

Liefs,

Hallo dan,

Ik ben zelf nu 17 weken zwanger en had al pijnlijke borsten vlak na mijn eisprong. je kunt dus al wel vroeg klachten hebben. Zelf kreeg ik vlak na de test 's morgens al misselijkheid en moe was ik al voor de test. dus het zou allemaal best kunnen.

Ik ben benieuw, wanneer ga je testen?

groetjes Bloempje

hoi Bloempje,

als het lukt wacht ik nog een weekje met testen. Wanneer heb jij getest?

Liefs,

Hey,

bij mij waren de klachten er al vrij snel........
Moet zeggen dat ik veel weken erg misselijk ben geweest maar gelukkig nooit heb over gegeven....wel meteen vanaf het begin moe....en dat ben ik na 24 weken dus nog steeds. Pijnlijke borsten waren er ook meteen vanaf het begin. Maar elk lichaam is anders en wil niet zeggen dat als je deze kwaaltjes niet hebt, je dus niet zwanger bent.......

groeten

Ik wilde pas testen bij een week overtijd, maar dat hield ik echt niet vol. Ik moest zondags ongi worden en heb die woensdag daarop getest. Ook omdat ik totaal geen last had van krampen of rugpijn en ik was zo nieuwsgierig. De test was toen al heel duidelijk.
Voortijdig testen kan een teleurstelling geven terwijl je al wel zwanger bent. dan is het stadium gewoon te vroeg. maar je kunt vanaf de dag dat je ongi moet worden testen. Ze zeggen dat je dan uit moet gaan van je langste cyclus. Nou dat heb ik niet gedaan want dan zou ik pas anderhalve week later  mogen testen. Dus ik ga gewoon altijd uit van minimaal 4 weken plus een paar da
gen. Anders duurt het me echt te lang.
gelukkig hoef ik niet meer te testen voorlopig (als alles goed gaat) want ik ben nu 18 weken zwanger.

Succes!!!

Hoi hoi

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik echt helemaal nergens last van gehad qua misselijk zijn enz,. enige waar ik toen niet tegen kon was de geur van koffiemelk  en tegen vlees eten en of vlees alleen al ruiken  Nu beni k zwanger vand e 2de en tsja ik weet echt niet hoever ik ben, ik ben al ruim 3 maanden erg moe en misselijk, vorige maand ook getest en die was negatief, ben 2 dagen heellll klein beetje ongesteld geweest dus nam aan dat ik niet zwanger was, nu heb ik afgelopen zaterdag een test gedaan en die is positief JOEPPIEEEE haha maar nu weet ik dus niet hoever ik ben, heb vanmorgen wel de dokter gebeld want ja laten we eeerlijk zijn..... zwanger zijn is helemaal geweldig maar ja tis verdomde handig om te weten of je nu 2 weken zwanger bent offff 3 of 4 maanden hahahaha dus ik weet niet wat de dokter wil gaan doen, ik denk dat ik een echo moet laten maken en dat ze daarop gaan kijken hoe groot de baby is en ze dan kijken hoever ik dus ben. ik zou het niet weten dus ik wacht af tot ik vandaag terug gebeld woor door de dokter,

Liefs
Rachel

Ik had klachten (moe, misselijk, pijnlijke borsten, buikkrampen, afscheiding) vanaf NOD, maar heeft helaas nog 10 dagen geduurd voordat test positief wilde worden! Achteraf bleek ik een week minder lang zwanger te zijn, dus zijn mijn kwaaltjes met 3 weken zwangerschap al begonnen... (helaas zijn ze nu nog steeds heftig aanwezig)

Groetjes, Karin
15 wkn

mijn ha heeft net terug gebeld EINDELIJK!!! en na alles doorgegeven te hebben, ben ik van 6 weken tot 11 weken zwanger nu:))) helemaal zeker weet ze het niet dus zit het in ieder geval tussen dieweken in morgen ziekenhuis bellen voor mijn eerste echo:)))) spannendddddd!!!!!!!!!!

Vraag me alleen af of mijn vriend EN dochtertje mee mogen, bij mijn dochter toendertijd mocht er maar 1 persoon bij zijn:-(((( maar ja we zien het wel:)

Terug
Bovenaan