wanneer voel je je beeb?

Hoi allemaal,

Vroeg me eigenlijk af, wanneer je de beeb voelt op zn vroegst?
Klinkt raar maar heb het idee 2x wat gevoeld te hebben. Maar toch denk ik dat het mn darmen waren, ben zondag 3maanden 13weken dus. Maar toch ja leek er zo op. De misselijkheid is weg en borsten doen minder zeer en dat baard me ineens ook weer zorgen... stom he. Nou ja zal er wel bij horen.

Groetjes mamaa29

Hey Meis!
Ik heb het ook al een aantal keren gevoeld hoor.En ik ben 14 weken en 2 dagen zwanger, op zich wel heel snel, maar volgends de verloskundige kan dit en als je het herkent van de 1ste, 2de of 3de zwangerschap weet je het al snel dat DAT het is!
Een vriendin van een vriendin vertelde me trouwens het al met 12 weken te hebben gevoeld!dUS ECHT het kan makkelijk dat je het al gevoeld heb!Lekker van genieten en probeer je geen zorgen te maken!Lekker genieten!!!!!!Liefs nance

bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het ongeveer met 16-17 weken een beetje

nu ben ik 12,2 weken en nog niks gevoeld.
soms voel ik wel iets in mijn buik maar denk ook dat het de darmen ofzo zijn.

vanmorgen had ik de echo en was de baby echt heel druk aan het bewegen en koprollen, en toen voelde ik niks bewegen, dus denk niet dat het de baby is wat je nu al voelt

hat kan wel degelijk dat je het nu al voelt.
vooral als je al een keer eerder zwanger ben geweest herken je het sneller.
heel toevallig werd ik vanacht wakker van beweging in mijn buik ik schrok ervan hahahaha
en ik ben 13+3

Terug
Bovenaan