wanneer voel je of je zwanger bent

hoi hoi

ik heb een vraagje ik had gister echt zo gevoel van ja ik ben zwanger maar het lijkt me verstandelijk niet echt kunnen want moet pas over 10 dagen ongesteld worden toch?
we hebben al een dochter en bij haar wist ik het ook al een week voor de zwangerschapstest het deed maar toch twijfel ik een beetje denk ook omdat ik bang ben dat het misschien nog mis kan gaan en het duurt ook zo lang he tot het je het zeker weet en dan moet je nog eens lang wachten op de eerste echo
wil het een beetje langs me heen leggen omdat als ik te gespannen word daarover het ook neit goed is maar vind het erg moeiljk
hadden jullie hier ook last van?
 
ik kreeg al klachten twee dagen nadat we geklust hadden! en gelijk misselijk, last van borsten ed. een test was dus (eigenlijk) niet nodig! het zou zomaar goed kunnen dat je al klachten hebt!
 
ik wist het pas met 6 weken dus dat weet ik niet precies voelde me niet anders wat je wel kan doen is als je positieve test hebt dat je tegen verloskundige zegt dat je het niet weet wanneer je voort laatst ongesteld was , het is een beetje jokken maar als goed is moet je dan eerder komen voor echo althans vriendinnen van mij hadden dat wel ,, het is wel een inwendige echo wat ik gehoord heb ,je kan het altijd proberen als je daar belang bij hebt haha
 
het is natuurlijk niet zo als je een echo gehad heb, dat het daarna wel goed zit?!
dat weet je pas als je de baby in je armen hebt.

maar wachten duurt altijd het langst!(ben ook altijd wat ongeduldig:))


het gevoel van zwanger zijn, verschilt per persoon.
de 1 meteen de ander pas als ze de test gezien hebben,de ander pas met 15 weken..

duimen dat je zwanger bent..het kan dus zomaar..

 
Ik wist het zelf een week voordat ik ongesteld moest worden, ik merkte het aan mijn borsten. Was ineens zo anders. Ook kreeg ik erg last van maagzuur na het eten, en de dag voordat ik teste werd ik super duizelig en draaierig. Als je dan even googled, dacht ik..het zo toch wel raak kunnen zijn. En ja hoor. Wist het dus eigenlijk ook al een week eerder, maar ieder mens reageert weer andes, en ik heb ook begrepen bij een 2e kindje dat het ook totaal anders kan zijn. Dat weet ik niet want dit is pas ons eerste kindje, maar ik zou zeggen, volg je gevoel en doe wat jij denkt dat het beste is (met wel of niet testen!) ben wel reuze benieuwd voor je!
 
Terug
Bovenaan