wanneer voel of kan je iets voelen..

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames!

Ben niet meer echt actief op t forum lees wel lekker mee! Maar ik ben nu 4maanden geleden onder behandeling van de fertiliteitsart. omdat het steeds niet raak was wilde ik   me toch laten nakijken. En ja hoor.. Ze hebben een te hoog prolactine gehalte gevonden. Ik kreeg steeds melkafscheiding uit mijn tepel terwijl ik niet zwanger ben of niks! Nou heb ik de medicijn Norprolac gekregen en die heeft mijn prolactine gehalte doen dalen ik met m wel elke dag slikken totdat ik zwanger ben. Gelukkig let mijn arts ook waneer ik ovuleer en wanneer ik moet gaan klussen.

Alleen vergeet ik steeds te vragen de dag dat je je eisprong hebt en je klust (ook natuurlijk de dagen ervoor want je bent dan t meest vruchtbaar) En het zaadje bereikt de cel, wanneer kan je dan voelen dat t zeg maar  gelukt is..?

Iemand misschien,.. Ik hoor wel dat als t zaadje t geredt heeft dan veranderd je lichaam meteen dus kan je ook dingen gaan voelen.

maar goed ik hoor t wel als iemand t weet.

succes allemaal!!

xx souraya

hoi,

volgens mij kun je het moment van bevruchting niet voelen, wel gaat je lijf meteen aan de slag met hormonen maar de een voelt er   wel wat van en de ander niet.
Gewoon rustig (klinkt heel makkelijk....) afwachten tot na je nod en dan testen!
En veel kwaaltjes lijken ook veel op ongi-kwaaltjes dus laat je er niet te snel door verleiden.

Groetjes Roos

Hoi Souraya,
Fijn dat er met je meegekeken wordt hoe je cyclus loopt en dat je nu iets hebt voor
de melkproduktie.
Ik hoop dan ook dat je snel zwanger mag worden.
Maar of je direct iets voelt? Het zou natuurlijk kunnen.
Maar toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik de eerste 10 weken echt helemaal
niets bijzonders gevoeld!! Terwijl ik er toch heel erg mee bezig was toen ik eenmaal
wist dat ik zwanger was. Na ong 5 weken wist ik het.
Mijn vriendin is nu net zwanger van haar 2e. Zij is nu 7 weken en voelt ook nog niets.
Maar het kan natuurlijk best. Vaag eigenlijk he? Maar meer dan mijn eigen ervaring
en die van mijn vriendin kan ik niet vertellen he?
Ik  hoop dat je snel wat voelt en dat het dan klopt!!!
Succes en groetjes Melanie

Terug
Bovenaan