Wanneer voelde jij je babytje bewegen?

Hoi meiden, Daar ben ik weer!
Ik wilde weten wanneer jullie voor het eerst jullie kindje(s) Voelde bewegen, Bij mn eerste dochter voelde ik het pas met ongeveer 24/25 weken zwangerschap, En bij mn 2e dochter (waar ik nu nog zwanger van ben 6 maanden) Voelde ik het al met 19 weken, Het begon met Plopjes, en het werd steeds heviger en heftiger. Vandaag(6 maanden zwanger) Voelde ik haar zelfs de hele ochtend&middag, Terwijl ik haar Vorige week aleen smorgens en savonds voelde. Wat een Verandering he Binnen een week tijd. Het deed wel erg zeer, Want ze ligt meer aan de linker/onderkant, Als aan recht of in t midden.. En mn Placenta Ligt vooraan.

Ik vind het leuk om ervaringen Te bepspreken met jullie, zodat de tijd (nog 3 maanden) wat sneller gaan.

Liefs kim
 
Hoi,
Bij mijn zoon voelde ik hem voor het eerst in de 17 wk en voelde mijn man hem voor het eerst schoppen met 18 wk.
Bij deze zwangerschap voelde ik de baby voor het eerst in de 16 wk en mijn man met 17 wk.
Voel die kleine al vrij vaak en flink hard schoppen.
Bij mijn vorige zwangerschap werd ik daar op een gegeven moment echt gek van en heb ik dat geschop van de bevalling ook echt niet gemist! Mijn zoontje is ook echt een enorme drukte maker, dus achter af gezien klopt dat ook wel met wat ik toen voelde de hele dag haha.
En nu voel ik de baby dus ook al behoorlijk veel dus ik denk dat we weer een druk kindje krijgen haha. Bij de vk krijg ik ook elke keer te horen dat het een druktemaker is. Ze moeten met die toptone elke keer een achtervolging in zetten haha.
Wel leuk is dat je als ze geboren zijn, bewegingen herkent :)
Ik ben vandaag 19 wk dus ik heb nog 21 wk te gaan haha.
Liefs,
Mar
 
Mijn zoon voelde ik met 16 weken voor het eerst. En dit kleintje met 15 weken en 3 dagen en eigenlijk niet elke dag, dat komt meer doordat alles wat verder naar achter ligt. Soms heb ik t idee dat ie wel schopt maar net de buikwand niet raakt. Heel apart gevoel is dat haha.
En soms is het juist heel hard.

xx
 
Ik voelde zelf al dingen gebeuren vanaf een week of 16, maar ik was onzeker of dit echt mijn kindje was. Ik was precies 19 weken toen ik de hand van mijn vriend op mijn buik legde en tegen hem zei 'Zeg alsjeblieft dat je hem ook voelt en ik niet gek ben!' haha! Gelukkig voelde hij hem ook duidelijk schoppen :)

Inmiddels ben ik 27 weken en heb regelmatig een dansende buik van alle drukte die hij daar maakt.

Liefs
 
Hallo, wat een leuke reactie's zeg!

Supertje; Dat is snel zeg!! 13,5 Week.. Dat hoor je bijna niet, wel erg leuk!

Fleur: Mijn placenta ligt ook voor, Heeft dat nog iets te betekenen? Komt de placenta er dan eerder uit? haha

Mriek85: Mijn vriend voelde het eerst niet, terwijl ik zeker wist dat ik haar wel voelde haha, en elke keer als ik zijn hand op mijn buik legde, Dan stopte ze met bewegen hahahah, Ze zette mama verschut hahaha Maar met 20/21 Weken voelde hij het dan ook echt! en dat vond ik erg leuk, nu zeg ik steeds tegen hem als ik haar voel; Voel eens schat, ze schopt Weer! hahaha

Marjolijn: Ik vind het nu soms ook wel vervelend, Ze trapt soms zo hard, Ook Tegen mn blaas, En dat is erg vervelend, want soms krijg je het gevoel dat je moet plassen, Terwijl je dan maar een klein plasje hebt!

 
Mama81: Ja apart is dat he, Mijn placenta ligt voor, dus soms voel ik haar wel, maar niet op mn buik..Daarom voelde mn vriend het niet meteen, en ik wel. hahaha suc6 verder Liefs kim
 
Terug
Bovenaan