wanneer voelde jullie het?

Hallo meiden,

Ik heb sinds vandaag een raar gevoel in mijn lijf. Ik ben moe, humeurig en verlies helder slijm. Volgens mijn berekening zou ik gister mijn eisprong hebben gehad. Zullen dit tekenen zijn van zwangerschap of kan dat nog helemaal niet zo vroeg. Vanaf wanneer voelde jullie dat jullie zwanger waren. Weet wel dat het bij iedereen anders is maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Gr isa.

p.s. we zijn voor ons 1e kindje bezig.
 
Hoi,
Toen ik zwanger raakte was ik er op dat moment helemaal niet mee bezig. Maar van de ene op de andere dag werd ik misselijk en ging ik 'ns nadenken wanneer ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Ik bleek toen  vier weken overtijd dus 6 weken zwanger.
Achteraf gezien was ik die weken ervoor ook al moe maar nog niet zo erg als ik daarna zou worden en hoewel mijn borsten wat opgezet waren stond ik daar ook niet bij stil. Voor de rest had ik eigenlijk helemaal niets wat erop wees.
Ik weet eigenlijk niet of je het zo vroeg kunt voelen, al heb ik weleens gehoord dat vrouwen gelijk wisten dat het raak was. Hoop voor jou dat het ook zo is!!!!
 
Hallo Isa.
Ik voelde ook meteen dat ik zwanger was, de dagen na de eisprong!!
Het was de eerste keer raak, en al dacht ik dat kan toch niet, voelde ik me echt zwanger! Duizelig, zweverig anders als anders. Kreeg toen twee dagen voor dat ik ongi moest worden buikpijn en dacht dus dat ik het mis had, maar dat was achteraf denk ik spanning. Want de test was op de dag dat ik ongi moest worden al positief!!
Succes ermee,
liefs carlijn
 
Hi Isa,

Het zou ook kunnen dat je pas gisteren je eisprong had, want helder slijmverlies en moeheid had ik toen ook.
Ik begon me pas zwanger te voelen ongeveer 2 weken later. Ik had toen constant buikpijn (dacht eigenlijk dat ik ongesteld ging worden, maar het hoorde bij de zwangerschap) en ik had zure oprispingen en hele pijnlijke borsten.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je 1 dag na je eisprong al zwangerschap-verschijnselen zou kunnen hebben.
Het lijkt me meer te maken met de verandering in  je hormonen (waar je natuurlijk sowieso rond je eisprong mee te maken hebt), want die kunnen ook allerlei klachten veroorzaken. Ik had daar ook sinds ik gestopt ben met de pil heel veel last van, vooral de eerste maand nadat ik gestopt was voelde ik heel veel dingen en dacht ik zwanger te zijn.

Maar het zou natuurlijk best kunnen dat je zwanger bent, maar ik denk dat je toch nog 2 weekjes zal moeten afwachten voordat je daar meer duidelijkheid over hebt.
groetjes,
Sandra
 
Ik durfde niet zo op mijn lichaam te vertrouwen, omdat ik eerder allerlei zwangerschapsverschijnselen had en toen niet zwanger bleek te zijn. Deze keer (wel raak dus) had ik vanaf ongeveer dag 18 van mijn cyclus enorm zere borsten en tepels. (voelden gespannen en opgezwollen)  Rond die tijd kreeg ik last van enorme moeheid. (kon met moeite wakker blijven tot ongeveer 21.30 en sliep daarna de klok rond) Verder had ik 's nachts vaak jeuk aan mijn benen, veel last van cremekleurige afscheiding en een soort krampjes in mijn onderbuik. (aan de zijkanten, deze krampjes duren kort en voelen anders dan menstruatiepijn) En ik had het gevoel sneller vol te zitten wanneer ik iets at/eet.

gr Jackje
 
Hoi meiden,

Onwijs bedankt voor jullie reacties. Heb er echt veel aan gehad. Zondag over twee weken ga ik testen en dan horen jullie het wel van me als het zo is.Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in jullie zwangerschap... Geniet ervan... En jullie horen nog van me! liefs isa.
 
Terug
Bovenaan