Wanneer voelde jullie je baby?

<p>Hallo!</p><p>Ik vroeg me af bij hoe veel weken jullie de baby konden voelen? Momenteel ben ik 16 weken zwanger en de verloskundige zei bij de vorige afspraak dat mijn placenta aan de achterkant ligt, de baby aan de voorkant waardoor ik de baby waarschijnlijk snel zou gaan voelen. Ik ben zooo benieuwd, kan echt niet wachten tot ik het kan voelen!</p>

Hoi,
ik voelde de baby vanaf 15,5 week ongeveer. Ben er toen ook wel bewust op gaan letten. Je gaat hem snel genoeg voelen. Ik ben nu 26 weken en voel de baby erg goed, ook zie je regelmatig mijn buik bewegen.

geniet ervan!

Ik voelde de baby rond de 17/18 weken voor het eerst. Maar dan is het erg moeilijk om het te herkennen (eerste kindje). 

Mijn placenta ligt ook aan de achterkant. De verloskundige zei mij ook dat ik het snel zou kunnen voelen. Rond 17 weken voelde ik het al heel lichtjes... Nu met 22 weken steeds duidelijker en vaker. Mijn man heeft het ook al kunnen voelen. Blijft heel bijzonder! 

Sorry, dat ging mis ;) maar ik ben nu bijna 16 weken zwanger en heb nog niets gevoeld. Volgens de vk ligt mijn baarmoeder wat verder naar achter, dus kan het wat langer duren voordat ik het voel.

Terug
Bovenaan