Wanneer voelde jullie je kindjes??

Ik ben zwanger van een meerling (3)
En nu is mijn vraag of hier moeders zijn die zwanger zijn van een meerling??
En zo ja wanneer jullie je kindjes echt goed voelde??
Ik ben nu 17 weken en zit echt te wachten totdat ik ze iedere dag heerlijk voel bewegen.
Maak me er soms een beetje zenuwachtig om dat het zo lang duurd.

 
Zwanger van een 3-ling, respect voor je meid en gefeliciteerd!!!

Wat het voelen betreft..ik weet niet of het je eerste zwangerschap is? Ik voelde mijn meidje voor het eerst met 18,5 week. Maar ik weet niet hoe dat zit bij een meerling. Je zou denken aardig vroeg vanwege je goed gevulde buik haha. Toch een kwestie van afwachten. Ik ben nu 11,5 week zwanger van de 2e en kan nu al niet wachten op de eerste schopjes! Ik heb ook een voorgevoel dat ik dit kleintje erg vroeg ga voelen, maar we zullen zien!

Succes met je zwangerschap meid en hopelijk gaat alles goed de komende tijd!!!

Liefs ciomama
 
ik heb ook geen 'ervaring'met een meerling, maar tijdens mijn twee zwangerschappen voelde ik iets rond de 14 weken...wel vroeg maar volgens de gyn kon dat goed kloppen.ligt er ook aan of je placenta voor of achter zit...

succes met je zwangerschap!
 
Dit is mijn derde zwangerschap.
Eerste ging mis bij 7 a 8 weken.
Tweede zwangerschap voelde ik onze dochter bij 19 weken en 2 dagen.
Nu ben ik 17 weken en ik voel echt wel eens iets, maar ja wat jullie ook zeggen het zijn er 3 en wil ze zo graag voelen.

Spannende tijden allemaal.

Bedankt voor jullie reakties
 
Hoi Corine,

Ik voelde de kindjes al rond 19/20 weken, maar het bewegen en schoppen voel ik nu nog heel licht (ben bijna 24 weken) en ik weet van de echo's dat ze heel beweeglijk zijn en dat het wellicht komt doordat ik een dikke huid hebt. Hopelijk voel ik ze snel harder schoppen, dat lijkt me erg leuk!
Het schijnt wel dat je een eenling sneller voelt, omdat een meerling minder bewegingsruimte heeft.

Hopelijk voel je ze snel nog beter ;) leuk he?

Alvast een fijn weekend!

Groetjes Victory
 
hoi

dit is mijn 2e zwangerschap, en na goede controle van 1 kindje en niet meer

bij mijn dochter voelde ik haar bij 20 weken maar dat wist ik toen nog niet, dacht zijn mijn darmen weer hihihi

groetjes
 
Terug
Bovenaan