Wanneer voelden jullie de baby voor het eerst?

Hoi,

Ik ben nu 21,5 week zwanger en heb de kleine helaas nog niet mogen voelen...

Alles is verder wel oké en ze groeit ook goed, alleen schijnt de placenta aan de voorkant te liggen, waardoor je de baby later schijnt te voelen en sommigen zelfs helemaal niet...

Wel heb ik al 2x gehad dat ze meer links lag dan rechts, aangezien de linkerkant van de buik hoger lag en je rechts niets voelde... en links toch wel een soort verharding...

Heel apart... :)

Het is mijn 1e kindje en hoop haar toch nog wel te gaan voelen ooit...

Wanneer voelde jullie je kleintje voor het eerst? En voel je ze dan regelmatig of meer met toeval...?

Puur uit nieuwsgierigheid.

Groetjes Ilona

Beste Ilona,

Ik voelde mijn dochter voor het eerst zo rond de 21 weken en mijn placenta lag gewoon aan de achterkant, dus het is niet zo raar dat je haar? nog niet voelt!

Tot aan de 25 weken voelde ik haar af en toe, daarna elke dag heel de dag, heel erg leuk! Soms doet het zelfs een beetje zeer vooral tegen het einde als ze weinig ruimte hebben, maar je gaat het nog missen! Dus lekker van genieten straks.

Ik had meerdere vriendinnen waarbij de placenta aan de voorkant lag, maar die voelde hun kleintje ook gewoon goed hoor, alleen wel wat later dan normaal. Maar goed, wat is normaal?

Geniet van je zwangerschap en straks van je kleintje.

Hoi ilona,

Ik voelde onze kleine zo rond de 20 weken voor het eerst. In het begin niet heel regelmatig en dan twijfel je nog is het wel of niet?

In de weken erna met veel meer regelmaat en veel duidelijker, tot aan de laatste dagen van mijn zwangerschap is onze kleine altijd heel erg beweeglijk geweest.

Geniet ervan!

Ik voelde hem voor het eerst rond de 20 weken ,maar wist toen niet zeker of dat de baby was of gerommel in de buik.. Nu met 23 weken weet ik het zeker ;)

Ben zelf erg flink en hierdoor is het wss moeilijker om het gevoel te herkennen.

Maar zodra je het herkent, is het genieten!

Gr. Steff

Bedankt.

Ik ben inmiddels een week verder en vermoed toch echt al 3 dagen de kleine soms gevoelt te hebben..

nog niet vaak, maar savonds voor het slapen en smorgens bij het wakker worden.

savonds echt de plopjes net onder mijn navel en dus veel te hoog voor mijn darmen

Terug
Bovenaan