Wanneer voelden jullie iets voor het eerst? (vraagje van hopelijk aanstaand zwangere)

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ik wilde jullie iets vragen want soms zie ik het niet meer zitten. Ik had een aantal dagen na mijn eisprong heeeel erg lichtelijk bloedverlies, heel erg lichtelijk, zelfs de kleur. Maar daarna heb ik niets meer aangetroffen of ook verder geen pijnlijke borsten of iets dergelijks. Daarom wilde ik weten wanneer jullie iets voelden? Hadden jullie voor jullie NOD ook al tekenen van zwangerschap of kwam het als verrassing omdat jullie nog geen tekenen voelden van zwangerschap? Kan ik nog hoop hebben voor mijn NOD?

Hoi

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook niks gevoeld of gemerkt. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten, helemaal niks. Pas toen ik mijn eerste echo kreeg kon ik het geloven. Ook ik heb een paar dagen een klein beetje bloed verloren, heel licht. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat. Groetjes Ellen

Hoi Janine,

Ik ben in oktober 2005 bevallen van dochter Lotte. Zij was niet gepland, maar wel zeer gewenst.
Daarom wil ik even reageren op jouw verhaal. Ik heb vanaf dag 1 onbewust gevoeld dat er iest anders met mijn lijf aan de hand was. Ik keek vaker in de spiegel naar mijn blote buik, het voelde daarbinnen ook anders aan. Ik heb een paar keer kleine bonkjes in de baarmoeder gehad en dat kende ik niet. Dat moet haast wel de innesteling zijn geweest. Raar he?
Maar goed, de ongesteldheid bleef uit en aangezien het een stressperiode was, schoof  iedereen om me heen alles onder die noemer. Ik heb zelfs mijn moeder opgebeld en zij vertelde ook dat ze wel eens  2 weken later ongesteld werd.
Ik keeg rond dat tijdstip een oproep voor een uitstrijkje en ik heb meteen een afsprak bij de huisarts gemaakt. en toch bleef het  aan me knagen. Daarom een potje plas meegenomen en mijn vriend is ook meegegaan.
Daar bleek dus dat ik inderdaad zwanger was.

Ik  wil je daarom adviseren om op je intuïtie te vertrouwen. Ik heb meerdere keren het idee gehad zwanger te zijn, maar deze keer was het voor mezelf gewoon duidelijk. Het voelde zo nieuw en anders aan.  Heel bijzonder om dat te mogen ervaren.

Ik hoop voor jou dat je snel mag ervaren om zwanger te zijn. Het is heel speciaal.

Liefs Suzanne, mama van Lotte

ik was 2 dagen overtijd, maarja was 1e keer na pil gebruik, maar dacht doe een test ook al voelde ik buikkrampen (ongesteldheids kramp) en echt de test was positief.
ik kon het niet geloven.
de weken en maanden erop merkte ik geen verschil, alleen ik was emotioneler.
nooit misselijk geweest of iets en heb maar week lang pijn in me borsten gehad maar toen was ik al paar maanden.

nu ben ik de trotse moeder van zoë ze is alweer 8 weken.

meid het verschilt echt per persoon, hoop voor je dat t raak is. succes

Terug
Bovenaan