Wanneer voelden jullie iets voor het eerst?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik wil graag wat van jullie weten, want soms zie ik het niet meer zitten. Een aantal dagen na mijn eisprong had ik lichtelijk bloedverlies, heeeeeeeel erg lichtelijk. zelfs de kleur was lichtelijk. Dat gaf me wel een heel klein beetje hoop. 1 juni heb ik mijn NOD maar heb nu al het idee dat het deze ronde toch weer niet raak zal zijn, gewoon omdat ik niets meer voel. Geen pijnlijke borsten of wat dan ook. Kan ik toch nog hoop hebben ondanks dat ik niets voel??? Ik vind het echt verschrikkelijk frustrerend.

hey janine..
volgens mij hoef je niet persee iets te voelen of zwangerschapskwaaltjes te hebben om zwanger te zijn...
tenminste dat is wat ik gehoord heb.
gewoon lekker testen op je nod en ik hoop dat er voor jou ook wat leuks onderweg is
doeg groetjes moniek

Een week na de eisprong begon ik last te krijgen van brandend maagzuur, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
Ook aan mijn borsten voelde ik het, beetje branderig voelen ze dan.
ook proef ik al vanaf toen een metaalachtige smaak in mijn mond , en gaat mijn tandvlees veel sneller bloeden met poetsen...dus ik had al in de gaten dat ik zwanger was.....
Ik hoop dat ik je geholpen heb hiermee.....

Lieve Janine!
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook helemaal niets.
Was toen ook stom verbaasd dat ik zwanger bleek te zijn.
Nu voel ik ook (bijna niets). Ben alleen al een dag of 5 erg moe. Normaal als mijn NOD eraan begint te komen dat heb ik last van mijn buik en steken in mijn borsten. Dat heb ik tot nu toe nog niet gehad. Morgen is mijn NOD dus ben erg benieuwd.
Dus......NIETS voelen hoeft niet  te betekenen dat je niet zwanger bent.
Als je overtijd bent gewoon testen.  
Zal voor je .

Groeten van Miena.

Hoi.
Ik voelde ook helemaal niks,een klein beetje misselijk met vlagen.
Ik had gisteren een positieve test en vandaag ben ik super moe geweest,misschien ook wel van dit slaapweer.
Volgens mij hoef je niet persè iets te voelen hoor!!
Succes!   Liefs Mikkie

Lieve Janine

Je hoeft echt niets te voelen hoor!
Heb geen ervaring maar lees het in boeken en tijdschriften op internet en vaak genoeg hier op het forum.... Echt iedere maand heb je gewoon een kans...zoals mijn man altijd tegen mij zegt....We doen gewoon iedere maand mee aan de loterij!
En wie weet...wanneer het raak is??
De bloeding die je na je eisprong hebt gehad is trouwens niets ergs aan...dat is waarschijnlijk een ovulatiebloeding en dat heb ik ook wel eens gehad maar dokter zei: is niet erg! Niks aan de hand!!

Heel veel succes meis!! We duimen ook heel hard voor jou!

Liefs Linnepinnie

Hoi janine,

ik had na mijn eisprong een paar daagjes wat klachten, maar die waren daarna weer weg. Ging er dus vanuit dat ik niet zwanger was. Was niet misselijk, moe oif weet ik wat.

gestest een dag na mijn nod, bleek wel zwanger te zijn. Prompt de volgende dag misselijk...

Je hoeft dus echt geen kwaaltjes te hebben!
Duim voor je!

Liefs Mienetje

Hallo lieverds,
bedankt voor jullie lieve reacties! Sorry dat ik nu pas reageer maar ben aangewezen op openbare voorzieningen en kon vandaag dus weer op het forum kijken. Gelukkig is er nog hoop voor me. Ik heb donderdag mijn NOD en hopelijk blijft ie weg ook. Ik ga ook voor jullie duimen, hopelijk is het raak voor ons allemaal!!!

Terug
Bovenaan