Wanneer voelt papa de schopjes

<p>Haay</p><p> </p><p>Ik ben nu 23 weken en 2 dagen zwanger en was benieuwd wanneer de vader ook mee kan genieten met de drukte die ik nu al zeker 2 weken voel!</p><p>Ik weet dat dit per persoon verschilt maar was nieuwsgierig wanneer dit bij jullie het geval was :)</p><p> </p><p>Thanks alvast!</p>

Ikzelf bij 18 weken overduidelijk, en geloof 1 of 2 weken later mijn vriend ook. Vanaf week 22 ook vanaf de buitenkant te zien haha

Bij onze eerste zwangerschap voelde mijn man onze dochter met 20 weken. Deze zwangerschap ligt de placenta aan de achterkant en kon mijn man de kleine al voelen met 17 weken.

Mijn vriend voelde het met precies 19 weken. Kleine man ligt voor de placenta dus dat is wel fijn. Nu een week of 1.5/2 dat ik het ook op camera krijg (nu 23+1)

Het maakt wel uit waar je placenta ligt, die van mij voor, en daardoor voelde ik pas iets met 22 weken ofzo en mijn man pas met iets van 25. Sowieso had ie vaak pech want als ik zei dat ie moest voelen hield mijn dochter vaak op met trappen. Eigenwijs. Geniet ervan!

Ik zit nu op 23 weken, voelde het zelf vanaf 18 weken, maar m'n vriend kan het nog steeds niet voelen. Ik vroeg me toevallig hetzelfde af, zou leuk zijn voor hem. Hij probeert wel regelmatig door z'n hand er op te leggen, maar nog zonder succes..

Terug
Bovenaan