Wanneer voor het eerst logeren?

<p style="text-align: left;">Mijn man en ik willen binnenkort weer eens samen een weekend weg en in de zomer nog wat langer.</p><p style="text-align: left;">Onze oudste dochter van bijna 4 is gewend om te gaan logeren vanaf dat ze een jaar of 1,5 was, dat gaat altijd heel goed.</p><p>Nu is onze jongste 9 maanden en willen mijn man en ik wel weer eens samen weg. Alleen ik vind dat nog best moeilijk. Ze slaapt nog lang niet elke nacht door namelijk. </p><p>Wanneer zijn jullie kinderen voor het eerst gaan logeren?</p>

Met bijna 3 maanden. We hadden een jaar doorvoor al kaarten gekocht voor een concert, en nu volgend weekend ook weer een nachtje. Bij ons vinden de opa en oma het helemaal niet erg als die vroeg komt of eventueel in de nacht, want hun hebben dat verder nooit.

Met 4 maanden zijn mijn man en ik een nachtje weg geweest. Mijn dochter sliep bij mijn ouders, die vinden het niet erg een nachtje niet te slapen als het zo uit komt. Nu ging het hartstikke goed hoor! Vaak gunnen mensen het je ook en maakt dat ene nachtje eventuele ellende niet uit. 
Lekker doen! 

Oeps, ik bedacht me ineens dat we een nachtje ook al eerder hebben gedaan met onze oudste. Vanaf een half jaar toen ik stopte met de bv.
Maar het gaat nu echt om een heel weekend weg van vrijdagochtend tot zondagavond, dus dat vind ik toch iets anders. Mijn oudste doet dat bijna iedere maand wel, maar om jongste nu mee te laten gaan, vind ik toch wel lastig. 

Hier voorlopig  het eerste jaar nog niet hoor.
Dat jullie een weekendje weg gaan oke maar waarom.nog langer zonder kids ?? Ik zou dat zelf niet kunne hoor.
Naja ieder zn ding natuurlijk 

Onze dochter is voor het eerst een nachtje gaan logeren bij Mn schoonouders toen ze 6,5week was. Dat was gewoon 1 nachtje terwijl wij samen een nachtje weggingen. Heerlijk was dat toen om even een nachtje door te slapen ☺️ Nu gaat ze er af en toe logeren voor een nachtje ?

Terug
Bovenaan